• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MelikaH

Tack så mycket alla, det är verkligen underbart, helt ofattbart . Var en liten karate kid där inne Skrattande

Sugar: Grattis! Vad skönt för dig nu, nu är det bara till att slappna av och njuta fullt ut med allt Flört kram!

• Muffe

Sofy, underbart gudomligt söt!!! Tänk att han fick dig att må så illa genom graviditeten men det gör inget nu va?

• sugarrush

Haha, idag på jobbet sade en tjej att hon trodde min mage vuxit över helgen, nu var den ju så stor.
    Åååååh 1,5 jobbdag kvar, sedan blir det påsklov!!!

Fjärde gången gillt?
  • 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-18 15:31:35 följande:
    Våran lilla lintott! :)

Fan vad söt han är !!
    Vilken pojkHjärtaHjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

MelikaH: Grattis till en BF dag och en bra dag hos bm och ul {#emotions_dlg.flower}
    Vad häligtGlad

Muffe skrev 2011-04-18 20:28:38 följande:
    Bara glada nyheter i tråden idag, kul. Grattis tll er alla

Jag har också en god nyhet. vårt pyre har äntligen fattat detta med att ligga med huvudet ner och efter andra vändningsförsöket ligger den kvar så, och är nu fixerad!!!

Sf-mått idag var 33 istället för 36 som sist och mitt blodvärde var 128 utan tabletter, bm var impad så det känns bra.
    dock snart plus 17 kg, ångest!!! Börjar samla på mig vätska och är lite svulllen i ansiktet, men men...
    Woooohoooo !!!
    Vad roligt åååh gud vad glad jag blir Skrattande
    Ächs så 17 är ingenting jag gick upp från 65kg till 87 hahaha men skit samma nu har jag BARA 4-5 kg ner hihi gick ner allt typ efter förlossningen/kejsarsnittet.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • needtobreathe

Sötfilur; haha nej de gör faktist ingenting konstigt nog ;) han e värd aaallt slit!! :D

• Muffe

kan tänka mig att han är värd allt. Funkar amningen bra?

här har det varit en jobbig natt, kan inte sova på ngt sätt längre. Sammandragningar hela tiden känns det som och inget är skönt längre! pust och stånk. blir nog en hemmadag idag med lite pyssel.
    jag märker att jag får fler sammandragningar om jag sitter ellerl igger ner, varför är det så?

håller på att göra om sovrummet lite men jag blir aldrig nöjd, köper typ hela tiden fel färg på överkast osv haha! irriterande!

• kajsalisa

Åh va skönt Sötfilur! Nu är det nedförsbacke till förlossningen... ;)

• Sir Bubbalots mamma

usch e helt slut idag jag med. har inte sovit mycket alls inatt jag heller. Hade en sjukt dålig dag igår med massor av tårar. allt pga bråk med läkare för att få ett vettigt och korrekt sjukintyg så jag kan få mina pengar från FK. varit bråk nu i en vecka å igår rann bägaren över för mig..
    vi har fått anmäla läkaren nu å jag står ff utan intyg å nu utan läkare. å vet inte hur vi ska klara de utan en hel inkomst tills allt ordnar upp sig.

idag tänker jag ligga här död på soffan tills jag måste upp å gå till BM..

• Safireee

kjaam: Usch vad jobbigt! Värdelöst att du ska behöva strida för såna saker nu när du är gravid och har så mycket annat att tänka på. Hoppas att det löser sig snart! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma