• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Sir Bubbalots mamma

Så nu har jag varit på mvc å träffat en Hemsk bm.. jag hade reservationer mot min ordinarie men nu e hon rena drömmen..

Första hon kommentera va min mage.. "vilken liten mage du har"  jag menar shit jag e i v16+5 vad förvänta hon sig en val? men jag sa att jag visste att pyret mådde bra där inne för jag känner den sprattla å buffa. fick som svar " jasså redan?" jag sa att ja känt den sen v13 å hon fick som svar " e du säker på att de e den du känner. brukar bara va tarmarna!!"

Sen mena hon att vara yr å nästan svimma va inget man behövde springa hos mvc för.. jag sa att jag vill bara kolla mina värden för att se så alla dom e ok då de kan ju bero på min sjukdom.

Hon tog mina blodvärden de va ok 135 så de va inte därför jag e yr. så fick jag lägga mig ner å hon skulle klämma å känna på magen.  Sen ville hon lyssna på bebisen å jag sa att jag visste att den gömde sig för den hade precis buffat runder där inne å peka på magen var hon kunde lyssna.. Nääää hon börjar i andra ändan av magen å står å suckar å stönar för hon inte hittar nåt.. sen när hon kommer där jag pekat så  guess what.. där låg den!!  hon såg lite sur ut då! haha jag bara skratta innombords..

sen tog hon mitt blodtryck å de låg jätte högt!? jag trodde man bara blev yr av lågt tryck,. då blev de en annan ton på henne.. då va jag inte en nojjig gravidkvinna längre.. hade 148/95. fick order om stödstrumpor å sträng vila till min läkar tid imån bitti. å skulle jag svimma igen skulle jag åka in till gyn akuten.

jaja nu sitter jag här i soffan med mina sexiga stödstrumpor å väntar på att maken ska komma hem! å sen får han serva mig ikväll..haha

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-19 16:37:08 följande:
    Ja haha, han är rätt fascinerad faktiskt. Det är jag också..   kan väl avsölja att jag INTE avundas bystdrottningar, det blir liksom väldigt svettigt mellan brösten. Fick värmeutslag mellan dem förra veckan...sjukt va!
    Skulle behöva en natt-bh faktiskt.. det är ju så obehagligt att gå utan BH, ens om man bara ska på toa på natten. Tax-öron here we come

Var glad att du har kvar din vanliga storlek!
    hehe jaaa de kan de bli.. jag kan inte va utan bh nu heller.. de kunde jag innan.. har en gravidbh men den e som en sportbh men den e mer stretchig.. sååå skönt ¨på natten..
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-19 16:43:23 följande:
    Så nu har jag varit på mvc å träffat en Hemsk bm.. jag hade reservationer mot min ordinarie men nu e hon rena drömmen..

Första hon kommentera va min mage.. "vilken liten mage du har"  jag menar shit jag e i v16+5 vad förvänta hon sig en val? men jag sa att jag visste att pyret mådde bra där inne för jag känner den sprattla å buffa. fick som svar " jasså redan?" jag sa att ja känt den sen v13 å hon fick som svar " e du säker på att de e den du känner. brukar bara va tarmarna!!"

Sen mena hon att vara yr å nästan svimma va inget man behövde springa hos mvc för.. jag sa att jag vill bara kolla mina värden för att se så alla dom e ok då de kan ju bero på min sjukdom.

Hon tog mina blodvärden de va ok 135 så de va inte därför jag e yr. så fick jag lägga mig ner å hon skulle klämma å känna på magen.  Sen ville hon lyssna på bebisen å jag sa att jag visste att den gömde sig för den hade precis buffat runder där inne å peka på magen var hon kunde lyssna.. Nääää hon börjar i andra ändan av magen å står å suckar å stönar för hon inte hittar nåt.. sen när hon kommer där jag pekat så  guess what.. där låg den!!  hon såg lite sur ut då! haha jag bara skratta innombords..

sen tog hon mitt blodtryck å de låg jätte högt!? jag trodde man bara blev yr av lågt tryck,. då blev de en annan ton på henne.. då va jag inte en nojjig gravidkvinna längre.. hade 148/95. fick order om stödstrumpor å sträng vila till min läkar tid imån bitti. å skulle jag svimma igen skulle jag åka in till gyn akuten.

jaja nu sitter jag här i soffan med mina sexiga stödstrumpor å väntar på att maken ska komma hem! å sen får han serva mig ikväll..haha
    Men oj, högt blodtryck låter inte bra. Kan det vara påverkan från någon slags stress som dispyten med den där dispyten medfört? Bra att hon tog dig på allvar till slut, även om hon var ett komplett pucko innan.
    Tur att hon inte är din ordinarie BM den där käringen.. ja vissa undrar man varför de valt det yrket de har...

Ta det lugnt nu vännen och VILA! Kram!
    Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-19 16:48:19 följande:
    Men oj, högt blodtryck låter inte bra. Kan det vara påverkan från någon slags stress som dispyten med den där dispyten medfört? Bra att hon tog dig på allvar till slut, även om hon var ett komplett pucko innan.
    Tur att hon inte är din ordinarie BM den där käringen.. ja vissa undrar man varför de valt det yrket de har...

Ta det lugnt nu vännen och VILA! Kram!
    ja de kan de mycket väl vara.. man vet ju inte hur stress påverkar en riktigt! men jag ligger här på soffan å slappar!
    Lovar att ta de lungt..
    Kram
  • Cat79

sofy: Så underbart fin pojk du har! Hoppas ni njuter för fullt.
    Sötfilur: Skönt att bebis är fixerad... inte långt kvar nu - spännande!
    Sugar: Gött för dig när det varit tufft. Du får fira med Champis eller nåt.
    Melika: Grattis till lyckat ultraljud!

Kram på er alla, har säkert glömt nån som kanske behövdes kommenteras...

• LittleJunia

Tack alla!!!
    Har tyvärr inte orkat vara inne på FL direkt d jag råkat ut för en infektion och har feber och grymt ont i mage, samt enorma eftervärkar. Idag har jag fått antibiotika och hoppas snart på en förbättring så man kan börja njuta av sin familj!  

Det var inte en planerad hemförlossning! Gick helt enkelt för fort för att hinna in!
    Vi har inget namn på tösen än, trodde så starkt på pojk! : -D Men vi börjar närma oss!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥♥ư
  • LittleJunia
    Ludvig och lillasyster

Bjuder på en bild av en stolt storebror med sin lillasyster
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥♥ư
  • LittleJunia

Äh, den blev ju halv ... hela finns i galleriet om ni vill kika

• Sir Bubbalots mamma

littlejunia
    vilka sötnosar du har!!
    Hoppas du mår bättre snart. typisk att du skulle bli kass ju!
    Kram på dig

• 3 barns mamma84
    LittleJunia skrev 2011-04-19 18:14:07 följande:
    Ludvig och lillasyster

Bjuder på en bild av en stolt storebror med sin lillasyster
    Så söta dom är tillsammansHjärtadom har något specielt tillsammans hihi du vet vad jag menar ''hostar'' soffan
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma