• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

Godmorgon flickor.
    Packningen är klar allt är packade det vi ska ta med oss men nu har vi ett problem barnbidragen har inte kommit
    Vi börjar bli nervösa förstår inte varför dom inte kommit in än.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    SkrikandesIrriterad förbannad ilsken en bitter fitta en idiot mogolid hmmmm är det mer jag ska svära och skricka ????
    Jo jag ska berätta varför.
    Barnbidragen har inte kommit och ni fick vi reda på att det är STREJKSkrikandes
  • Cat79

Little Junia: Fina dina små är :) Förstår att namn ej är klart när man är anställd på samma kön man hade sen innan. Kram på er och krya på dig.

• sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-20 08:16:02 följande:
    SkrikandesIrriterad förbannad ilsken en bitter fitta en idiot mogolid hmmmm är det mer jag ska svära och skricka ????
    Jo jag ska berätta varför.
    Barnbidragen har inte kommit och ni fick vi reda på att det är STREJKSkrikandes
    Strejk? Vilka är det som strejkar? Fasen vad störigt, ni som skulle iväg på semester idag och allt....!

FAN JAG DÖR AV SMÄRTA idag! Jag köpte H&M:s största gravid-bh igår d.v.s. 80E. Men fan, den är ju för liiiten!!!!!!! Känns som om någon försöker trycka in brösten i kroppen igen samtidigt som bröstvårtorna slipas med sandpapper... Alla sömmar skär in i bröstet... aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj........
    Tjejer, hjälp mig, var hittar jag stora och bra gravid-bh:ar?
    Fjärde gången gillt?
  • Muffe
    sugarrush skrev 2011-04-20 08:41:15 följande:
    Strejk? Vilka är det som strejkar? Fasen vad störigt, ni som skulle iväg på semester idag och allt....!

FAN JAG DÖR AV SMÄRTA idag! Jag köpte H&M:s största gravid-bh igår d.v.s. 80E. Men fan, den är ju för liiiten!!!!!!! Känns som om någon försöker trycka in brösten i kroppen igen samtidigt som bröstvårtorna slipas med sandpapper... Alla sömmar skär in i bröstet... aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj........
    Aj aj, kan inte typ Twilfit ha? eller butik på nätet?
  • Muffe

16 dagar kvar till BF och nu finns en färsk bild i mitt galleri för den nyfikne!

• 3 barns mamma84

Ja vi hade packat och allt nu sitter vi här och gråterGråterdom har tagit alla pengar då vi hade en lite skulld vi betalade dagiset och dagmamman var tredje månad då vi får pengar här men nu blev det ändrade och nu drog man ALLT all 11000kr Skrikandesnu sitter vi här och har inga pengar alls ingenting ......
    ska också ringa mamma men hon svarar inte.
    jag är så lessen så jävla arg och besviken jag vill bara gråta gråta gråta jag kan INTE vara utan mamma till juli till nästa pengar kommer ''suck'' men måste
  • 3 barns mamma84

aj låter smärtande detta.
    En stort bh då??
  • 3 barns mamma84

sport bh ?? de fungerar ju från intersport

• Safireee
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-20 09:06:51 följande:
    Ja vi hade packat och allt nu sitter vi här och gråterGråterdom har tagit alla pengar då vi hade en lite skulld vi betalade dagiset och dagmamman var tredje månad då vi får pengar här men nu blev det ändrade och nu drog man ALLT all 11000kr Skrikandesnu sitter vi här och har inga pengar alls ingenting ......
    ska också ringa mamma men hon svarar inte.
    jag är så lessen så jävla arg och besviken jag vill bara gråta gråta gråta jag kan INTE vara utan mamma till juli till nästa pengar kommer ''suck'' men måste
    Ånej! Vilken dålig tajming att de skulle strejka. Hoppas att det löser sig för er! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma