• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Elida87
    sugarrush skrev 2011-04-20 09:51:17 följande:
    Twilfit hade slut på kupor över E... och jag behöver F.
    Sport-BH:arna går liksom inte att justera, är de lagom runt kroppen (jag har typ 75-80 runt) så är kupan för liten, och om kupan är lagom stor så sitter den inte alls åt runt kroppen.
    Fan, nu såg jag att sömmen liksom har skurit rakt in i bröstvårtan på insidan av brösten.... aj aj aj aj!

2barnsmamma, fan vad ledsen jag blir för er skull...
    http://www.greatestmom.se/category.php?id=0025&skip=0
  • Sir Bubbalots mamma

Fy va nervös jag e nu! 2h kvar till RUL!!!

• Muffe

Åh spännande med RUL, det kommer gå bra! Uppdatera direkt sen.

här ha det varit en jobbig natt, magen är stenhård HELA tiden så då går det ju knappt att sova och absolut inte vända sig i sängen eller soffan för då gör det ont.
    Bm ska ringa upp mig om en stund, men det kanske är normalt att magen ska vara stenhård hela tiden på slutet? Allt känns som en enda lång sammandragning...

Den putar däremot åt olika håll, ser komiskt ut. Men jag börjar oroa mig om bebis mår bra av stenghård mage hela tiden! Vad tror ni?

I natt hade jag även lite värk nedåt i ryggen, och i benen samt magen men denna värk kommer bara på nätterna så det är väl bara ett litet skrämselskott och inget tecken på att det är på g...

• Sir Bubbalots mamma
    Muffe skrev 2011-04-21 08:41:57 följande:
    Åh spännande med RUL, det kommer gå bra! Uppdatera direkt sen.

här ha det varit en jobbig natt, magen är stenhård HELA tiden så då går det ju knappt att sova och absolut inte vända sig i sängen eller soffan för då gör det ont.
    Bm ska ringa upp mig om en stund, men det kanske är normalt att magen ska vara stenhård hela tiden på slutet? Allt känns som en enda lång sammandragning...

Den putar däremot åt olika håll, ser komiskt ut. Men jag börjar oroa mig om bebis mår bra av stenghård mage hela tiden! Vad tror ni?

I natt hade jag även lite värk nedåt i ryggen, och i benen samt magen men denna värk kommer bara på nätterna så det är väl bara ett litet skrämselskott och inget tecken på att det är på g...
    japps lovar att uppdatera. :)

låter jobbigt med magen. hoppas du får några bra svar från bm.  kan ju hoppas att de  e ett tecken på att de inte e så långt kvar tills de e dax!
  • MelikaH
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-21 08:37:39 följande:
    Det kommer gå jätte bra, lovar dig Flört

Så mysigt, snart får ni se eran underverk Glad

Kram!
  • Safireee
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-21 08:37:39 följande:
    Lycka till idag, det kommer gå finemang! {#emotions_dlg.flower} Jättemysigt att få se den lilla bebisen! Ska ni fråga om kön? (om man får göra det i ert landsting)
  • Cat79

kjaam: Lycka till! Så mysigt att ni ska få se er lilla plutt och givetvis går det bra. Kram

sötfilur: Så fin bild på dig med magen o snart är den borta o du har din bebis här :)

Glad Påsk på er! Kram

• Sir Bubbalots mamma

Så då va man hemma igen! Vi fick se en perfekt liten bebis! Fick se 10fingrar å hjärnan å ett fint litet hjärta! Den va kissig nödig med! Men va den hade mellan benen ville den inte visa :( typisk nog! Den va 16cm lång å jag blev flyttad till 16+4! Vi e så glada så glada!

• Bellas7

hej alla
    Jsg tittar in på besök och vågar inte mer än, digitala idag på bim-4 belv gravid 1-2 så har några oroliga dagar framför mig så inte mensen kommer, sen är det ju 12 hemska veckor. Men i allafall HEJ HEJ

• Safireee

Härligt kjaam!! Grattis till lyckat RUL!

Ego: Jag ska nog få min RUL-tid idag när jag går på extrabesök hos BM (efter besök hos läkare osv.). Ska bli kul att ha något att räkna ner till. 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma