• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Safireee
    Bellas7 skrev 2011-04-21 14:33:27 följande:
    hej alla
    Jsg tittar in på besök och vågar inte mer än, digitala idag på bim-4 belv gravid 1-2 så har några oroliga dagar framför mig så inte mensen kommer, sen är det ju 12 hemska veckor. Men i allafall HEJ HEJ
    Välkommen hit! Håller tummarna hårt för att du ska du få stanna! Grattis till plusset!! {#emotions_dlg.flower}
  • sugarrush

Härligt kjaam! Grattis!
    Leaeva: hoppas du får stanna kvar hos oss den här gången! Grattis till plusset!

• 3 barns mamma84
    Safireee skrev 2011-04-21 14:33:41 följande:
    Härligt kjaam!! Grattis till lyckat RUL!

Ego: Jag ska nog få min RUL-tid idag när jag går på extrabesök hos BM (efter besök hos läkare osv.). Ska bli kul att ha något att räkna ner till. 
    SÅ mysigt Tungan utedå är det bara och har nedräckning till något specielt
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-21 14:09:27 följande:
    Så då va man hemma igen! Vi fick se en perfekt liten bebis! Fick se 10fingrar å hjärnan å ett fint litet hjärta! Den va kissig nödig med! Men va den hade mellan benen ville den inte visa :( typisk nog! Den va 16cm lång å jag blev flyttad till 16+4! Vi e så glada så glada!
    Stort grattis till fint rul och sen gissar jag på en pojk elias var nämligen oxå lite så att han vägrade vissa sig hihi
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Bellas7 skrev 2011-04-21 14:33:27 följande:
    hej alla
    Jsg tittar in på besök och vågar inte mer än, digitala idag på bim-4 belv gravid 1-2 så har några oroliga dagar framför mig så inte mensen kommer, sen är det ju 12 hemska veckor. Men i allafall HEJ HEJ
    stort grattisGlad
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Muffe

Grattis till lyckat RUL!!!

Jag har ångest, v 39 mot helgen och jag går upp i vikt hela tiden... plus 17 kg snart och svullen som en ballong på föttern, ben och ansikte... det är inte roligt att visa upp sig nu!! Tänk om man inte går ner allt sen??
    Usch, nojja!

• sugarrush

Sötis: du går säkert ner allt utan problem. Lite amning o promenader så är du snart hemma.

Gissa var jag är! Jag är på ishotellet i lappland! Galet va! Ikväll ska vi sova på en renfäll på en snidad säng av is, i en dubbelsovsäck. Myyyyyys! Undrar om man lyckas somna, är lite pirrig inför att gå och lägga mig...

• Muffe

Vad lugnt det är i tråden! :)

Sugar, fasen så häftigt. Du måste berätta allt om hur det var sen, vill också dit!! Coolt.

• sugarrush

Ja väldigt vad lugnt det är! Kanske sitter alla o slukar påskmat?

Igår så hände något underbart! Min älskling friade! Sitter nu här med en något för stor provisorisk ring och är såååå kär!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma