Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Plus igen efter mf/ma

Mimmi, när jag ringde min läkare för att boka VUL den här gången fick jag inte boka tidigare än vecka 8 (7+) och allra helst i slutet på den veckan. Även om jag bad snällt. Så det är inte alls säkert att det är något på tok, det är nog bara tidigt.

Däremot känner jag igen känslorna att vara avundsjuk på de med gräddfilsgraviditeter... När man blir gravid, glad och tänker "bebis" direkt. Jag vill med!

• Javisst

Jag har också ett par stycken *skickar iväg en påse med mjölkkartonger till leeva*

• Javisst

Håller tummarna för dig SoMa!

Mimmi, när får du provsvaren?

Inatt har jag varit uppe och kissat två gånger - jättemycket! Hur mycket kan en blåsa egentligen rymma, jag har ju inte druckit något på många timmar Förvånad

• Javisst

Välkommen tessa!

Skönt art du känner dig lugnare och vad underbart med en så lyckad , Mimmi!

Imorgon är det dags för UL för min del, vecka 8. Känner mig likgiltig :-/

• Javisst

Härligt att få komma "hem", Leaeva!

Idag har vi varit på det första första ultraljud denna graviditeten och vi fick se ett foster som stämde i storlek samt hjärta slå så då är iaf mål ett avklarat. Känner dock ingen glädje, har sett hjärtan slå förut men... någonstans måste man ju börja Fått en ny tid för ultraljud vecka 10 så idag börjar nedräkningen mot nästa mål.

Håller tummarna för dig imorgon Mimmi!

• Javisst

Jag har gått privat hos min läkare på Läkargruppen Viktoria (Stockholm). Tidigare har jag gjort dem hos MVC.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma