Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

rontgensyrran skrev 2010-09-20 19:15:35 följande:
    Absolut. Första bevis på att det faktiskt finns nåt som växer inom sig som ligger och sprattlar bara att man inte kan känna det ännu :D
    ja det är helt otroligt faktiskt :D tänk att det verkligen går att växa en sån underbar varelse inom en? inom mig lixom?=)
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-09-20 19:17:49 följande:
    STORT Grattis Längtan! Nu blir det bebis!!!
    ja det hoppas jg verkligen, men nu känns det mer verkligt :) nu ser det verkligen ut som en bebis :D
  • Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-09-20 19:15:04 följande:
    Wooohooooooo, söööötis!!! Njut nu vännen!

***kramisar***
    visst är den söt ) helt otroligt söt
  • Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-09-20 19:22:28 följande:
    Tjejjer....heeeeelt OT men ändå.

HUR kommer det sig att man alltid ser så himla annorlunda ut på kort mot vad man själv ser i spegeln???? Jag fattar inte!

Jag väger 85 kilo just nu och KÄNNER mig verkligen INTE tjock eller så....kurvig absolut, men jag känner mig FIN! Och när jag tittar i spegeln så ser jag mig som jag känner mig....en kurvig fin gravid kvinna.

MEN PÅ BILD! Altså allvarligt! Tittade precis på bilder från min lillebrors bröllop i lördags och jag ser ju inte klok ut! Oformig och JÄTTE rund i ansiketet....varför blir det så? Jag ser ju inte ut så...eller gör jag det?

Konstigt det där. Vad är det som är den "sanna" bilden av en liksom....den man ser i spegeln eller så som man ser ut på kort? *kliar mig huvudet*
    du är fin som du är :) jätte söt är du
  • Längtan efter liten

Odd: du är ju jätte vacker :) jag förstår att du känner dig fin, för du är verkligen det. och nej jag tycker inte du ser tjock ut på den sista bilden heller.

• Längtan efter liten

hihi är jätte stolt :)

• Längtan efter liten

mammakläder? några bra sidor på nätet eller butiker?

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-21 10:25:59 följande:
    Tack! Två timmar kvar nu tilsl jag får min dom....
    det kommer gå kanon :D
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-09-21 10:50:36 följande:
    Bläääääääää...jag vägde mig precis!!!! ÅNGEST! Jag har gått upp 9,5 kg!!!! Hoppas min våg går fel, får väl min dom när jag går till bm på fredag :/
    skit i det :) varför bry sig om ynka kilon när man bär på det vackraste och mest värdefulla som finns?
    ta tag i det efteråt istället om det känns jobbigt att bära..
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-21 11:10:47 följande:
    Jag fick MMS med bild på min systers ultraljud igår. Hon är i vecka 15. Dock vet hon inte om att vi väntar barn. Frågan är ifall jag kanske ska MMS:a bilden från vårt VUL till henne ikväll (om det går bra) som en liten överraskning!
    ja gör det :) så roligt :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma