• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-08-23 12:27:41 följande:
    du ska nog lyssna på henne..
    jag vågar inte ens ha sex pga blödningsrisken så att du är där inne och gräver kan absolut vara en faktor i blödandet. så sätt dig ner och tänk positivt :) det kommer gå bra.
    näe, ja vägrar ha sex!! aldrig i livet just nu. joo, men äeh.. javet inte.. :/ får försöka..
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-23 12:34:35 följande:
    näe, ja vägrar ha sex!! aldrig i livet just nu. joo, men äeh.. javet inte.. :/ får försöka..
    ha ha jag håller med dig.. jag sexvägrar också.. stackars älsklingen som inte fått något på över 1 månad nu :)
    Längtan efter liten är stor
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-08-23 12:40:08 följande:
    ha ha jag håller med dig.. jag sexvägrar också.. stackars älsklingen som inte fått något på över 1 månad nu :)
    hahahahaha jaaa ! fast de e kul när han verkligen vill o så ser han så lessen ut, haha! OM de går vägen kommer ja sexvägra tills ungen e ute! kul för honom :D
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-08-23 12:03:00 följande:
    köttbullar, potatis och brunsås... mums det vräkte jag i mig nyss och nu är jag mätt som en?"köttbulle"?
    Åh vad gott det lät, synd att man för att få sådan mat, måste ställa sig och rulla köttbullar, skala potatis etc. Flört Urk, jag mår så illa, vill bara ligga i sängen...
  • Mabaja

apropå sexvägran. Vi hade sex men väldigt sällan. För två veckor sen berättade min man att efter varje gång vi hade haft sex så kollade han noggrant om det kommit nå blod, dvs var ett nytt mf på g! Men även sen vi kommit en bit på väg så har vi typ inte sex. Var tredje-fjärde vecka... men nu ska det bli ändring på det. Jag får så härliga förvärkar när vi har sex så nu är det dags att köra på.. :) Se om det funkar för att få igång en förlossning. haha.

• färnik

Min make lider också. Här har ju tom läkaren sagt tvärnej till att vi har sex, så han kommer inte ens på tanken att fråga. Flört

• sofy

molvärken är där till o från, i de här läget känns de inge bra alls, känns bara som kroppen ska få ut mer blod. innan har ja ju sett de som växtvärk, gah.

• Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-08-23 12:46:33 följande:
    apropå sexvägran. Vi hade sex men väldigt sällan. För två veckor sen berättade min man att efter varje gång vi hade haft sex så kollade han noggrant om det kommit nå blod, dvs var ett nytt mf på g! Men även sen vi kommit en bit på väg så har vi typ inte sex. Var tredje-fjärde vecka... men nu ska det bli ändring på det. Jag får så härliga förvärkar när vi har sex så nu är det dags att köra på.. :) Se om det funkar för att få igång en förlossning. haha.
    ha ha ha. vi får se om man tar en debut på grekland om man vågar :) lite semester sex..
    då är jag ju nästan i v.12
  • sugarrush

Vi har också sexpaus. Skittråkigt, men vi är båda överens. Sist började missfallsblödningen efter vi haft sex så jag vågar inte. Kanske har vi sex efter v.12, kanske inte, jag har ingen aning. Just nu känns det faktiskt lockande att hålla upp ända till maj nästa år, vill ju inte riskera ngt...

• Längtan efter liten

nej nu åker jag iväg och får min dom... andas djupt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma