Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-02-22 19:54:14 följande:
    Den här jäkla diskussionen om att folk inte svarar hit o dit börjar gå rejält överstyr nu o förstör stämningen härinne. Jag är glömsk som en guldfisk o svarar inte ens på hälften av det jag från början TÄNKER svara på, och jag får heller inte alltid "svar" på det jag skriver - men jag VET att folk läser o glädjs me mig ändå om de är något roligt som hänt! Om det är 73 nya inlägg en dag o ja loggar in på kvällen, då orkar/kan jag inte svara ens på 33 av dom, varje liten grej - det går bara inte. Eller jo, om jag ägnar hela kvällen åt att göra det. Annars svarar jag på de jag kan eller "har lust med" just då, sen tänker jag svara på någe annat senare men då glöms de bort för ja har annat o göra.

Vi ALLA härinne har varit sjuka av oro i början, och även senare - tro mig Telgebo! Jag kollar FORTFARANDE (i vecka 32!) efter blod på pappret o allt annat.. tankarna och oron finns där i bakgrunden hela tiden men om jag bara fokuserar på dom blir jag ju fan knäpp. Jag är inte i hamn än, de är en bit kvar. Allt kan fortfarande hända, men om jag går runt o tänker så mår jag ju riktigt pissigt o mina dagar hade varit nattsvarta? Hur kul är det då? Ingen mår bra av det, inte du/jag, inte bebis.. ingen! Nu är det 15 dgr till ditt VUL, vi kommer hinna önska dig lycka till både en och tre gånger innan det, och vi kommer säkerligen svara dig så fort vi läser om att det gått bra, men hoppa inte på oss hela tiden om att vi inte svarat på si o så länge, att de är så många sidor som skrivits sen du skrev osv - då tappar nog alla lusten till att stödja/peppa dig, för du ser allt dåligt. Du säger att du inte har symptom, men du nämner flertalet av dom. INGEN av oss kan ge dig ett svar på hur det ser ut därinne nu, eller hur det kommer bli. Symptom kommer och går, så äre bara. Höga hormonnivåer behöver inte betyda all världens jäkla gravsymptom, men de tyder på att HCG ökar som det ska och det är BRA!

End of story.
    Jag måste bara säga det att det var nog 2 eller 3 inlägg efter jags krev så skrev du imorse så så mycj´ket var det inte att läsa ikapp och komma ihåg att kommentera. Du pratade ju med nån imorse om att ta det lugnt och inte städa klädkammaren och röja järnet, men men nog om det.

Blev ju inte ga´ladre nu av att en som inte ens hör hit kommer hit och gapar ut en massa skitpåståenden om mig, att jag bytt nick och massa annat skitsnack som är så fel det kan bli.

Har inte männsikor bättre saker an att lägga energi på att hata nån och jaga efter och skriva skit om en? Det är nog bara unga människor som gör för jag har då aldrig sett att äldre människor gör det.
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-02-22 20:33:25 följande:
    Gärna! Som sagt som det ser ut så kan jag mån eller onsdag!
    Jag inboxar dig jag vpgar inte skriva här när obehöriga läser som bara är här för att enbart jävlas
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo
    lsabelle skrev 2011-02-22 20:39:36 följande:
    Jag tror det finns fler än dig som haft MA och även dom som har svårt att bli gravida.. endel kan inte ens bli gravida överhuvudtaget? har du tänkt på det? sluta med dina påhopp och negativa kommentarer, väldigt egoistiskt tänk.. Nej om pappan inte vill så blir det nog svårt för dig att hoppa i säng nästa gång..
    Jag ska sluta oroa mig om du kan ta och pysa härifrån och lämna mig ich denna tråd ifred för dina skrivier blir jag bara asförbannad på, snälla du har din tråd att skriva här, kom fan inte hit och förstör för mig och alla andra.
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-02-22 20:41:51 följande:
    Isabell- Lämna gammalt groll utanför tråden! Du är också välkomen men inte om det bara ska tjafsas.....
    och inte om det ska snackas skit och hackas på mig hela tiden.
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo
    lsabelle skrev 2011-02-22 20:54:17 följande:
    Sjävlklart vill jag inte komma och bråka.. Utan det var redan bråk när jag kom in här.. Men nej du har rätt , jag tänker inte hänga i denna tråd med sån typs människa i. Hon är anmäld nu iaf. Får mejl dagligen om den här personen så ville bara varna er andra också.. Tydligen så vet några utav er redan vem hon är..

Kram på er allihop.. Och lycka till med era små troll:) 
    Kan du sluta nu och skriva elaka saker om mig och bara jomma hit och förstöra. Det är synd om dig som mår så jävla dåligt att du måste hålla på och trycka ner andra.

Vad ska du anmäla mig för? Det är ju du som är den som förstör.
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo

Isabelle: Varför hänger du här? 19 år första barnet och har vbäl inte ens nåt med MA/MF att göra. Är du här för att fördstöra eller bara för att läsa vad jag skriver? Iså fall så kan du ge upp för jg kommer inte fortsätta skriva här då.

Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo

Ang gårdagen så kanske det är lite onödigt att dra upp det gång på gång i inlägg dagen efter, det är ju lite onödigt känner jag iaf.

Jag tog det personligt och nu vert ni det och kan vi inte stanna där och gå vidare bara istället för att dra igång och eller älta det här för det skapar ju ingen bätrre stämnning idag då heller och jag vill absolut inte att det ska bli dålig stämmning här inne utan bara att vi ska stötta och hjälpa varandra och behandla varandra väl ochvara vänner.

Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo

Åhh har ni sett det ska börja en förlossningsserie på TV 4 den 7 mars "En unge i minuten" från förlossningen i Västerås. Det måste man ju bara se

Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-02-23 08:33:29 följande:
    Nu ska jag iväg till BM =) kul kul (hoppas jag iaf) !
    Hoppas det gick bra hos BM.
    Pancakes skrev 2011-02-23 09:04:47 följande:
    Nu har vi beställt vagn! Inte en dag för sent då det tydligen är flera månaders leveranstid ibland.

Den här blev det (mannen var för lång för City Cross så det fick bli den här med det lätta alu-chassit):

www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_mo...
    Grattis till vagnköp
    Gravid v.5+3 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma