Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Ja det kanske är saltet som spökar! Gott iaf, har fått i mig två kycklingbitar nu, resten blir till att spara. 
    Sambons mat tyckte jag luktade uäck... (kyckling med cashewnötter och grönsaker) hihi.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-29 09:21:38 följande:
    Dalarna är spännande varje gång!

Igår ramlade w i trappen efter att nåt stolpskott inte stängt dörren ut i hallen. Hon somnade så fort hon slutat gråta så min pappa satt och vakade över henne fram till jag kom hem och såg till att hon rörde på sig och inte spydde för att utesluta hjärnskakning. Wilda vaknade vid 2 men somnade igen vid 2.30 och då beslöt jag mig för att slappna av och följa hennes exempel.

Kl 6.30 kommer min syrra hem från hennes ragg och w vaknar! Tre bajsblöjor och tre Tim senare sover nu fröken på min arm.

När jag går till rummet jag sover i måste jag passera min brors rum och vad gör inte han när jag kommer uppför trappen? Jo har fullt upp med att... Sätta på helgens flirt!

Nu har jag stoppat i öronpropparna så nu hoppas jag på lite vila iaf. Haha
    Hahaha! Promiskuösa familjen?  
  • Dag och natt
    Cat79 skrev 2012-01-29 13:08:20 följande:
    Mamma till W: Hur mår du idag efter utgång igår? Hur är det med lillan? Hoppas det är ok idag.

Imorgon är det VUL och är nervös.... Ska ta med mig Lovis för om det är negativt besked så har jag henne där att krama extra!

Hoppas ni andra mår bra med era stora/små magar :) KRAM
    Håller tummarna stenhårt Hur mår du annars? Kram!
  • Dag och natt

Cat: Ja visst är man trött Jag mår illa till och från, hade en sekvens senast igår men idag är det bättre. Har inskrivning hos BM på torsdag! Det känns bra - för ett tag sen kändes det så himla avlägset och att vi aldrig skulle komma dit. Vilken tid är ditt vul? Ska tänka på dig då.

Liberté: Åh vad roligt med nya inköp. Vet inte när jag ska våga köpa något, är lite sugen men min sambo blir så ledsen i ansiktet när jag säger det för han vågar inte ta ut nåt i förskott, så jag får nog vänta tills halva graviditeten har gått. 

• Dag och natt

Jag har så fnasiga läppar nu, är det nån som har nåt riktigt bra supercerat som kan rekommenderas?

• Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-29 14:30:15 följande:
    Jag är beroende av nuevas....  försvarets hudsalva är det många som gillar...
    Jag har någon som är väldigt lik försvarets, den är skön under tiden man har den på men sen tycker jag att läpparna nästan blivit ännu mer frasiga. Försvarets kanske är bättre ändå. Nueva har jag inte testat!
    M I M M I skrev 2012-01-29 15:26:10 följande:
    Jag har Elisabeth Arden eight hour cream, lite dyr, men dryg o jättebra!
    Den har jag liggandes nånstans i skåpet faktiskt, håller med om att den är bra! Men nu ska jag nog undvika den doften tror jag, blivit så känslig i näsan för en del dofter och den där luktar inte supergott...
    Mamma till W skrev 2012-01-29 15:54:48 följande:
    Mct: då är du inte mycket större fast du väntar två. :)

Dag och natt: locobase repair är min dunderkur! Kan smörjas på allt!
    En bubblare! Den har jag inte testat. Tack för era tips!! Jag har en gammal favorit som jag blev bekant med när jag bodde i London för många år sen, Carmex heter den och är grym mot nariga läppar. Mina har dock sinat och ibland hittar jag nån rest som blivit över i mina gömmor. Jag hittade en nu i badrumsskåpet, tyvärr med Cherrydoft och nu hade den gärna fått vara doftlös men det funkar så länge. Kan verkligen rekommendera! Finns att köpa i Sverige nuförtiden också men kan vara lite svår att hitta. Borde iofs finnas på Boots på söder!
  • Dag och natt

mabaja: Härligt med pulka!! Jag vill också!

Tycker absolut att MCT:s sambo kan dra sin höggravida flickvän upp för backen, vilken underbar syn det vore.

Liberté skrev 2012-01-29 18:24:18 följande:
    jag har också eight hour,super bra! de har ett cerat också. äförstår dig med inköp.... jag hade tre ma/mf innan vår förste son.....o oron släpper aldrig! nu är jag i v 24 snart o ja firar varje vecka med något nytt plagg har sagt till mannen att han får ha förutseende med mitt shoppande, att shoppa till en bebis är så härligt o nu är det sista barnet för oss.
    Åh jag längtar... jag hoppas verkligen att vi kommer så långt. Det känns konstigt bara nu att vara i v 9, det var så länge sen sist. Jag är rädd för att bebisen kommer bli bortskämd så mycket som vi längtat efter den....  

• Dag och natt

Åh grattis Cat och plutten!! Vilken bra dag det blev

I dag spydde jag på jobbet, hela lunchen ville plötsligt inte längre vara kvar i magen. Mådde bättre efter det så jag fortsatte att jobba men med ett gnagande i mitt huvud att jag måste berätta för min närmaste chef. Har dessutom ett mål där vi ska ha syn om ett par veckor, och jag började förstå att det kan bli så att jag är sjukskriven antingen till eller från eller helt och hållet då och det är ju inte så bra. Så på eftermiddan gick jag och pratade med honom och han skulle fördela om målet på någon annan. Skönt, det hade inte varit så kul att ställa in en förhandling pga att jag blivit sjuk. Obestämd

Han grattade iaf och sa att "då är ju det här ett jättebra jobb för här kan man alltid boka om mötena om du skulle må dåligt".

• Dag och natt

Och jag kommer strax efter er båda, med 6-8 sept. Jättekul, hoppas bara att det håller i sig! När känner man fisksprattlet i magen första gången? Jag har för mig att jag kände det väldigt tidigt förra gången, typ runt v 12-13 kanske. Någon som känt tidigare än så?

Ja hoppas lillan vänder på sig SoMa! Men som hon gympar i din mage verkar det inte vara någon oro för det egentligen.

• Dag och natt

Wiheee MCT!! Vad roilgt!! Nämen gud vad spännande det här blev nu! De är hos dig väldigt snart, så himla skönt att du fått en tid nu!! Nu måste det kännas lite lättare att stå ut en vecka till. Solig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma