Plus igen efter mf/ma
Ja det kanske är saltet som spökar! Gott iaf, har fått i mig två kycklingbitar nu, resten blir till att spara.
Sambons mat tyckte jag luktade uäck... (kyckling med cashewnötter och grönsaker) hihi.
Ja det kanske är saltet som spökar! Gott iaf, har fått i mig två kycklingbitar nu, resten blir till att spara.
Sambons mat tyckte jag luktade uäck... (kyckling med cashewnötter och grönsaker) hihi.
Cat: Ja visst är man trött
Jag mår illa till och från, hade en sekvens senast igår men idag är det bättre. Har inskrivning hos BM på torsdag! Det känns bra - för ett tag sen kändes det så himla avlägset och att vi aldrig skulle komma dit. Vilken tid är ditt vul? Ska tänka på dig då.
Liberté: Åh vad roligt med nya inköp. Vet inte när jag ska våga köpa något, är lite sugen men min sambo blir så ledsen i ansiktet när jag säger det för han vågar inte ta ut nåt i förskott, så jag får nog vänta tills halva graviditeten har gått.
Jag har så fnasiga läppar nu, är det nån som har nåt riktigt bra supercerat som kan rekommenderas?
mabaja: Härligt med pulka!! Jag vill också!
Tycker absolut att MCT:s sambo kan dra sin höggravida flickvän upp för backen, vilken underbar syn det vore. ![]()
Åh grattis Cat och plutten!! Vilken bra dag det blev
I dag spydde jag på jobbet, hela lunchen ville plötsligt inte längre vara kvar i magen. Mådde bättre efter det så jag fortsatte att jobba men med ett gnagande i mitt huvud att jag måste berätta för min närmaste chef. Har dessutom ett mål där vi ska ha syn om ett par veckor, och jag började förstå att det kan bli så att jag är sjukskriven antingen till eller från eller helt och hållet då och det är ju inte så bra. Så på eftermiddan gick jag och pratade med honom och han skulle fördela om målet på någon annan. Skönt, det hade inte varit så kul att ställa in en förhandling pga att jag blivit sjuk. 
Han grattade iaf och sa att "då är ju det här ett jättebra jobb för här kan man alltid boka om mötena om du skulle må dåligt". ![]()
Och jag kommer strax efter er båda, med 6-8 sept.
Jättekul, hoppas bara att det håller i sig! När känner man fisksprattlet i magen första gången? Jag har för mig att jag kände det väldigt tidigt förra gången, typ runt v 12-13 kanske. Någon som känt tidigare än så?
Ja hoppas lillan vänder på sig SoMa! Men som hon gympar i din mage verkar det inte vara någon oro för det egentligen. ![]()
Wiheee MCT!! Vad roilgt!! Nämen gud vad spännande det här blev nu! De är hos dig väldigt snart, så himla skönt att du fått en tid nu!! Nu måste det kännas lite lättare att stå ut en vecka till.