disturbed skrev 2012-02-08 18:21:31 följande:
Dag o Natt;
Var det en läkare på Spec ni träffade alltså? Suck. Orkar inte ens kommentera bemötandet. Vart var det? :/
Absolut, FÖR många UL "bara för att.." ska ju inte göras, men om det finns skäl till det så är det ju så. Vi gjorde ju MÅNGA UL/VUL me Devin. Över 20 st totalt blev det me diverse komplikationer, o de är inga större fel på honom - en aningens vild bara. Haha! Jag är vänsterhänt trots ETT UL och ingen annan i släkten är det, märkligt ;)
Nä det var på vanliga mvc tack och lov! Pucko till läkare. Jag mailade ett ganska långt mail till bm idag och berättade hur vi uppfattade att vi blev bemötta och hur det kändes för oss, och att vi inte fick nån hjälp alls med vår oro. Hon svarade mig ganska snabbt att hon skulle ta upp detta med sin chef och undrade om hon kunde få visa mailet för sin chef, vilket hon så klart får göra eftersom vi är missnöjda.
Haha nä men det är ju bisarrt. Det är inga nöjes-ul vi är ute efter direkt!! Det vet dom - alla utom hon!
färnik skrev 2012-02-08 12:23:22 följande:
Dag och natt (åh vad svårt det är med alla nya namn!)
Vilket tråkigt och dåligt bemötande!!!

Med tanke på vad ni har varit med om, så borde de verkligen förstå er oro mer!
Ja men verkligen, men det var som att hon inte ens förstod vad vi hade gått igenom? Hon nämnde det ju inte ens med ett ord i början. Det var först senare när vi började fråga om det här med ul i v 16 som hon sa att man kan ändå inte se missbildningar då. Nej men man kanske kan se om barnet tappar i tlllväxt såsom Wilma gjorde? Mupp!
Jag förstår att du "fejkade" tårar bara för att få göra ul, när man får träffa såna här idiotläkare så blir man ju desperat! Nu sa hon ju ändå att det är ok för oss att göra ul i v 16 och jag hoppas själv att det ska räcka för oss mellan ul i v 14 och 19.
Nä nu vill jag bara glömma det här tills bm hör av sig igen!
Ingen som hört något från MCT??