Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

V 8+0 idag förresten Tredje månaden... Det har gått snabbt. Känns som om det var förra veckan jag plussade.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-27 12:50:49 följande:
    *wroooom*  Snart sitter du här. Med foglossning, andningsproblem.... hah!  Då ska jag glatt peppa dig med "ohh bara 4 veckor kvar nu!" ;)
    Haha sann glädje! Men du - du HAR inte fyra veckor kvar! De är hos dig om max två veckor tror jag! Promise!!
  • Dag och natt

Och jag får totalt 90 % av min lön under högst 365 dagar. Har inte hittat något om att man måste ta ut minst si och så många dagar ännu så man inte förlorar en massa pengar men det finns säkert beskrivet nånstans. 

• Dag och natt

Oj 360 skulle det vara, varken mer eller mindre  
    Ja staten har bra kollektivavtal! Alltid uppskattat hos föräldralediga  

• Dag och natt
    JoWiAn skrev 2012-01-27 14:38:39 följande:
    Men måste man inte ta 7 dagar i veckan då?

Jag kommer inte ta ut dagar från fk för alla dagar men är ju tjänstledig ändå. Räknas väl som att vi från 90% av lönen i 150 dagar. 80% av fk och 10% av arbetsgivaren.  
    Nej det tror jag inte att de ställer såna hårda krav. Men jag har inte tittat närmare på det. Jag tar det senare.
  • Dag och natt
    Saftmedbulle skrev 2012-01-27 16:38:39 följande:
    Ha, ha! Känner igen det där med hormoner... själv satt jag och grät under "Mästerkocken" när grabbarna inte kunde steka en medium rare ordentligt... jag menar, vem BRYR sig?
    Hahaha!! Det var snäppet värre än mig tycker jag  
  • Dag och natt

Så där, nu har jag fått min sambo att rensa ut kylskåpet eftersom jag tyckte att det luktade skunk och absolut inte kunde närma mig kylskåpet själv! 

Han kände ingenting. Nada. Så i blindo slängde han allt som eventuellt kunde påverka min känsliga näsa.  

• Dag och natt
    Saftmedbulle skrev 2012-01-27 17:15:37 följande:
    Ja, visst är det patetiskt? Och i vanliga fall bölar jag inte ens till sorgliga filmer... Jag menar, politik är ju trots allt ändå seriöst...
    Haha vad rolig du är!
  • Dag och natt

Ja gud han har det inte lätt nu! I morse fick han höra att han luktade så illa ur munnen att jag blev illamående!

Och nu har han åkt iväg för att köpa hämtmat åt en mycket hungrig tjej. Jag är väldigt sugen på fett nu, pizza igår och nu ville jag ha kyckling i jordnötssås? Det har jag inte ätit på hur många år som helst, minns knappt hur det smakar. Men jag ville absolut inte ha grönsaker. Har det varit så för er också, sug efter just fet mat i nån viss vecka?

• Dag och natt
    Saftmedbulle skrev 2012-01-27 17:17:37 följande:
    Sitter och äter hälsokost ;)
    Chips och Cola cola... mums!
    Hade inte jag tackat nej till nu!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma