Plus igen efter mf/ma
V 8+0 idag förresten
Tredje månaden... Det har gått snabbt. Känns som om det var förra veckan jag plussade.
V 8+0 idag förresten
Tredje månaden... Det har gått snabbt. Känns som om det var förra veckan jag plussade.
Och jag får totalt 90 % av min lön under högst 365 dagar. Har inte hittat något om att man måste ta ut minst si och så många dagar ännu så man inte förlorar en massa pengar men det finns säkert beskrivet nånstans.
Oj 360 skulle det vara, varken mer eller mindre
Ja staten har bra kollektivavtal! Alltid uppskattat hos föräldralediga
Så där, nu har jag fått min sambo att rensa ut kylskåpet eftersom jag tyckte att det luktade skunk och absolut inte kunde närma mig kylskåpet själv!
Han kände ingenting. Nada. Så i blindo slängde han allt som eventuellt kunde påverka min känsliga näsa.
Ja gud han har det inte lätt nu! I morse fick han höra att han luktade så illa ur munnen att jag blev illamående!
Och nu har han åkt iväg för att köpa hämtmat åt en mycket hungrig tjej. Jag är väldigt sugen på fett nu, pizza igår och nu ville jag ha kyckling i jordnötssås? Det har jag inte ätit på hur många år som helst, minns knappt hur det smakar. Men jag ville absolut inte ha grönsaker. Har det varit så för er också, sug efter just fet mat i nån viss vecka?