• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Dag och natt: skönt att du känner så :) kanske blir mer och mer verkligt ju närmre förlossningen du kommer.. Klok inställning tror jag, att bara ta det som det kommer! Går du på någon förberedande kurs? Kan inte för mitt liv komma på vad det heter ;)
    Tack för inbjudan till grupperna!

Odetta: lycka till, när är det dags?

Hur dags är det för KMW imorgon?

Fy saaaaaaaatan vad ont jag haft inatt av foglossningen.. Vaknat flera gånger i olika ställningar och inte kunnat ta mig loss! Vansinnigt obehagligt! Nu har jag iaf tagit mig i kragen och hämtat ut citodon, för panodilen hjälper INTE! Hoppas den hjälper och jag inte spyr av den, har tyvärr också lätt för att spy av medicin.

• LisaVäntar

Är det dag och natt som är näst på tur att föda förresten? Sen är det jag och pixerpie i november?!

• pixerpie

Ja, det blir väl vi på tur sen Lisa! Åh, vad jag längtar!! Den får gärna komma lite tidigare... Typ mitten av nov. Min far också runt som en galning i magen, mysigt!! Mannen har känt den på utsidan nu och dottern vill gärna med!
    Usch för ont i fogarna! Jag hade ont v 17, efter 70 min tidning och hopp i skogen... Men klarat mig sen dess! Fast lite sjukskrivning kunde va ok... Fast nu blev det vabb istället, dottern bröt armen andra dagen på semestern... Inte kul!!

Kram, kram!!

• Den lilla M

Jag har BF 7sept så har 49dagar kvar idag.. vill att tiden ska gå fortare. Tycker att det kryper fram..

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • LisaVäntar

Längtar också! Hoppas hon kommer tidigast 27 oktober, är så rädd att föda för tidigt! Mår du bra då pixerpie? Tråkigt med hennes arm!

Lilla M: det är ju snart! :) har du det jobbigt?

• M I M M I

Dag och natt tack så mkt sötnos!

ODD vad härligt, grattis till dottern!!

• acure

Odd: åh vad härligt!!!! Grattis!!! SÅ glad för din skull! Nu får du en tös nära dig också.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma