• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Odetta: Roliga tips du ger :) du har koll på läget! Lisaväntar: Jag är bara i v 10 så det är långt kvar.... Nästa milstolpe är KUB mitten av aug! Mimmi: Tänker på dig ofta och lider med er. Er dag kommer men en lång väntan. När ni har er bebis så kommer han el hon vara lyckligt lottad :) Kram på er! ( nu måste jag äta återigen.... Suck)

• M I M M I

Tack Cat! Jag hoppas att du har rätt! I augusti har det gått tre år sedan vårt första mf, helt otroligt! Tyr jag inte visste då att det skulle bli så här svårt!

Men, om drygt 2 månader börjar jag med hormoner igen för ett nytt Ivf-försök... Men känns inte så kul att vara helt klart sist i ursprungstråden.. Men antar att någon måste vara det med..

Håller tummarna för ett fint kub, något annat tänker vi inte acceptera!

Kram

• KMW

Vi håller alla tummarna för dig Mimmi. Sist eller inte, snart är det din tur.
    Kram

• M I M M I

Tack kmw för ditt stöd! Ni är så fina!! Hoppas att ingen tog illa upp för mitt gnäll, ber om ursäkt isåfall!

Härligt att läsa om alla lyckade kub och ul, det ger hopp! :)

• Cat79

KMW: kul med rul imorgon kommer se fint ut :) Det är ju även spännande att inte veta vem det är där inne m nyfiken är man ju :) Kram på dig!

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2012-07-19 13:42:31 följande:
    Det gick toppen och det bor en liten FLICKA i min mage!!!!!!!

Odd: Jag är så glad lycklig att ni fick en Flicka precis som du önskade dig Hjärtaåååh gumman jag är så glad !!!
    Jag ler här för mig själv och jag är så totalt glad över er att ni äntligen blev gravid och fick den bebben ni verkligen ville ha.
    Du måste smitta av dig sen när bebbe flickan kommer så jag också fr en Flicka in i magen någon gång i framtiden

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    M I M M I skrev 2012-07-19 21:03:50 följande:
    Tack Cat! Jag hoppas att du har rätt! I augusti har det gått tre år sedan vårt första mf, helt otroligt! Tyr jag inte visste då att det skulle bli så här svårt!

Men, om drygt 2 månader börjar jag med hormoner igen för ett nytt Ivf-försök... Men känns inte så kul att vara helt klart sist i ursprungstråden.. Men antar att någon måste vara det med..

Håller tummarna för ett fint kub, något annat tänker vi inte acceptera!

Kram
    Du är inte sist med att bli gravid jag e också här och försöker så muttan blir öm
    Men jag kommer att vara sist då det inte är så lätt alltid.
    Men all lycka till er snart har du en som gror i magen om inte 2   
  • M I M M I

Du får ursäkta 3barnsmamma, jag vet att du menar väl- men jag vågar nog påstå att jag är sist då jag har noll och du tre... Men jag hoppas att du snart plussar igen och att À får bli storebror han med ;)

Du kan inte titta lite i spåkulan åt mig?

• SoMa72
    Odetta skrev 2012-07-19 17:50:57 följande:
    Måste ju visa lilla underverket: vår lilla flicka! Helt otroligt, kan inte sluta le

Grattis, vilken liten sötnos! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • 3 barns mamma84
    M I M M I skrev 2012-07-19 22:32:12 följande:
    Du får ursäkta 3barnsmamma, jag vet att du menar väl- men jag vågar nog påstå att jag är sist då jag har noll och du tre... Men jag hoppas att du snart plussar igen och att À får bli storebror han med ;)

Du kan inte titta lite i spåkulan åt mig?

Amadeus är storebror men jag hoppas Elias blir storebror.
    Jag menade INGEN illa alltså jag hoppas att du får ett + och blir gravid och jag hoppas du minst får 2 st i magen mann vet aldrig. 
    Du behöver inte vara så otrevlig Rynkar på näsan jag ville bara säga att du inte är ensam.
    Jag fick ett MF 2 april jag försöker men inget händer.
    Stressar kopppen allt för mkt och har varit mkt sjuk sen i april .

Vad menar du med spåkula ?
    Tror du jag driver eller ?
    Tro eller ej men jag känner på mig saker och det är ingen lek jag spelar med.       
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma