• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

Kmw: Stort grattis till en lurig lite krabat i magen Stort Stort grattis

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Odetta

KMW: wooohoooo till lyckat RUL!!! Och vi kanske får samtidigt då, jag har visserligen bf 25/12 nu men lär ju bli igångsatt tidigare igen

Så kul att följas och jag håller med acure, fick ni några bilder på underverket?

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • KMW

Tack alla!
    Jo, vi fick välja en bild med den är från midjan och upp i profil så det lär väl knappast hjälpa. ;)

• SmåBustroll

Grattis till lyckat RUL KMW. Har fått tid till mitt nu också. 27 augusti blir det. Kommer vara 19+ då... Hm. Får alltid så sent här tycker jag. Mellan vacka 17-20 skall det vara står det i infomationsbrevet, och så får jag alltid i slutet av den perioden. Ja ja. Gör ju säkert inget, men jag vill ju har RUL snaaaaaart

• Cat79

KMW: Underbart! Halva tiden för dig och jag ligger ca 10 v efter dig..... Njut nu. Stor kram Småbustroll: kul att du fått tid för RUL. Hellre att du är lite längre än kortare. Med Lovis var jag bara 16 fulla v? Fick komma tillbaka efter 2 v då man ej kunde se allt. Kändes sådär...

• SmåBustroll
    Cat79 skrev 2012-07-20 12:44:32 följande:
    KMW: Underbart! Halva tiden för dig och jag ligger ca 10 v efter dig..... Njut nu. Stor kram Småbustroll: kul att du fått tid för RUL. Hellre att du är lite längre än kortare. Med Lovis var jag bara 16 fulla v? Fick komma tillbaka efter 2 v då man ej kunde se allt. Kändes sådär...

Det är sant, antagligen så de resonerar när de sätter upp tiden också
  • Cat79

Fått tid för KUB 8 aug! Det är min läkare som följt oss i alla år som ska göra det :) Det ska gå bra nu!!!!

• LisaVäntar

Kommer hålla hårda tummar för er i augusti!

Jag har äntligen tagit tag i att skaffa gravidförsäkring! Tog 2 st, en gratis som gäller från 22+ och en betalvariant från vårt vanliga bolag som gäller från 25+ :) Hade sån ångest över vilket jag skulle välja (rädd att föda tidigt) tills jag kom på att man inte behöver välja, man kan ta båda!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma