• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

...och fick order om att börja ta järntabletter varannan dag.
    Var faktiskt så fräck att jag bad att få byta bm. Hon jag skulle gå till hade semester så det blev ganska enkelt att be sommarvikarien att lösa det.
    Från början skulle jag gått hos samma lilla tant jag var hos förra graviditeten, men när jag ringde och bokade om min inskrivningstid så fick jag en annan bm.
    Tycker bara att hon varit så tråkig och inte riktigt känts intresserad av mig alls. Det känns ju rätt viktigt att man klaffar med tanke på hur ofta man ändå kommer att ses framöver. Så nu har jag bytt tillbaka till min gamla bm... :)

• LisaVäntar

Bra gjort, önskar jag hade gjort det förra gången! Denna gången är jag iaf nöjd med min bm, bytte ställe helt och hållet denna gången.. 150, det säger man är flicka va?

• KMW

Ja, jag hoppas ju lite på att det är en flicka. Pulsen har legat över 150 båda gångerna dom lyssnat och på sonen låg den alltid någonstans 130-140. Fast jag har hört så många som det där inte stämmer på så vi får se.

• Odetta
    KMW skrev 2012-07-30 10:27:26 följande:
    Ja, jag hoppas ju lite på att det är en flicka. Pulsen har legat över 150 båda gångerna dom lyssnat och på sonen låg den alltid någonstans 130-140. Fast jag har hört så många som det där inte stämmer på så vi får se.

Gör bikarbonatestet
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • KMW

Ja jag får göra det. Har tyvärr inget bikarbonat hemma för tillfället...

• 3 barns mamma84

Här väntar jag på BIM hade äl den 26 och 27 ca och hade molvärk idag i några minuter som stoppade till men vet inte om det kunde vara ägget som fäste sig har inte fått någon blödning men en jävla mensvärk iaf.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2012-07-30 22:16:42 följande:
    Här väntar jag på BIM hade äl den 26 och 27 ca och hade molvärk idag i några minuter som stoppade till men vet inte om det kunde vara ägget som fäste sig har inte fått någon blödning men en jävla mensvärk iaf.
    Redan ÄL? Tyckte du hade mens nyligen. Vad fort tiden går.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2012-07-30 22:16:42 följande:
    Du kanske kände av ägglossningen nu den 30:e? Ägget fäster inte så fort efter äl så du skulle kunna känna det redan....
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma