Plus igen efter mf/ma
Åh så underbara de är MCT! ![]()
Åh så underbara de är MCT! ![]()
Vad skönt mimmi att kroppen kommit igång igen! Kram!!
Cat79: Nej!! Helt fruktansvärt att ni ska behöva gå igenom det igen! Jag är så ledsen för er skull! Stor stor kram på dig, tänker på dig. 
Och här har vi fått höra hjärtljuden i dag!! 156 slag/min
Skönt!! Vilken lycka! Nu ska vi åka iväg till fjällen i en vecka och vila upp oss med skidåkning. ![]()
Men vad skådar mitt norra öga! Grattis Sofy!! Vad roligt att få följas åt igen
Och så hoppas jag att W2 är snabb och kommer ut ikväll
Vi är i Hundfjället och njuter av det vackra vädret, började med att ha halsont i några dagar men igår kunde jag äntligen åka lite längd. Nu ska vi åka igen! Kram på er!
Jag är också kvar
V 13+0 idag (ÄL) men 12+5 (UL)! Känns så skönt att det går framåt.
Nä men ooooooh GRATTIS Mabaja!!! Jag blir helt rörd! Vad fin hon är tösen! 

I dag var vi på KUB och fick låg risk, gud vad skönt! Jag grät innan för jag var så nervös och så grät jag under undersökningen för att den var så fin, den lilla bebisen! Den ville först inte visa sig så bra, så efter att jag fått vila på sidan en stund så gjorde vi ett nytt försök och då hade den vänt på sig jättefint!

Håhåå jaja vad jag gråter här hela tiden, kan inte sluta vara så lycklig! VILL inte sluta vara så lycklig!
Tack tack fina ni... fan vilken stress det är... jag grät hela vägen från jobbet på väg dit, kunde inte sluta. Jag har ju känt den fladdra till så jag var ju säker på att den levde, men jag var så orolig över att det skulle vara något uppenbart fel - som Cat råkade ut för på sin KUB tex (styrkekramar till henne!) .
Ja nu är det outat Sugar - jag ville bara visa upp vår söta bebbe direkt!! ![]()
Vilket fint namn - Willemo! Aldrig hört förut, kan inte vara många som heter det?
Förstår att W1 är svartsjuk, det blir ju en ny upplevelse för henne att mamma och pappa måste ta hand om en annan småtting när man själv vill ha uppmärksamheten.
Vet ni, jag är helt slut. Helt utpumpad. Efter i går så kändes det som om varje energidepå i hela kroppen tömdes och även fast jag vill kunna njuta så är jag nu så otrolig orolig över kommande veckor. Var till läkaren på DS idag (den underbara!) och hade vårt sista samtal med honom om mediciner och så. Han ville att vi skulle skicka kort på bebisen när den var född, så himla gulligt. Vi har ju allt att tacka honom för om det här går vägen!
Vilket fall som helst - jag kände innan vi skulle in till honom att jag har inte återhämtat mig ännu, noll energier i kroppen och så fruktansvärt trött. Bestämde mig därför för att inte åka tillbaka till jobbet utan ta lunch med älsklingen och sen åka hem och sova. Har nu sovit i över 1.5 timme och det behövdes verkligen. Tror att jag kommer behöva prata med vår kurator igen för jag tror att hon kommer att behövas mycket mer nu.
Ska försöka gå ut i solskenet och ta en promenad och se om kroppen är med på det också.