• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Härligt MIMMI! Men det visste du redan... ;) håller tummarna stenhårt och A hälsar!

Acure, jag blödde i v15 med tvillingarna. De sa att livmodern växer mkt mellan v15-20 och att man då kan få en blödning.. Här behöver man ingen bokad tid till gynakuten. Jag hade åkt in om jag var du, för att få oron stillad... Kram!

• acure

Här har jag börjat blöda inatt igen och mer som en mens. Inte sovit en blund. :( åker upp till kvinnokliniken så fort jag lämnat Matilda på förskolan. :(
    Orkar inte riktigt med det här känner jag. Tack för att ni finns!

• disturbed

Acure; Håller tummarna att allt e ok! Jag blödde ju mängder me Devin.. Lycka till, hör av dig när du orkar! Kramar!!

• LisaVäntar

Usch hoppas det går bra ändå! Ska hålla tummarna för dig, jag har också blött väldigt mycket utan att det varit några problem, hoppas det är så för dig

• acure

Tack disturbed!

Har precis pratat med kvinnokliniken och fick en tid vid 11. Helt otroligt vad man kan få olika bemötanden när man ringer. Igår fick jag blankt nej till att komma upp men idag var det en sån gullig kvinna som sa: "Självklart ska du få komma upp så får doktorn kolla vad det kan bero på."

• acure

Tack LisaVäntar! Skönt att höra att fler har blödigt och att det gått bra ändå. Då finns det hopp!

Har ni blivit sjukskrivna för era blödningar? Jag är så grymt orolig för att gå och jobba så länge det här pågår. Jobbar ju i förskola med många lyft, stress och ansträngande arbetsställningar. Nu törs jag knappt lyfta min dotter för det känns som hela livmodern ska åka ur mig. :/

• LisaVäntar

Jag har alltid blivit det, förra gången en veckan och med order om att om blödningen inte slutat så skulle jag ringa och bli sjukskriven mer, denna gången blev jag sjukskriven 2 veckor direkt för en mindre blödning.. Lycka till!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma