• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Åh fy acure vad jobbigt! Men bra att du får komma in och kolla, håller tummarna stenhårt!! Kram

• acure

Tack hörni! Vilken lång förmiddag det här blev. Vill bara åka upp nu på en gång!

• acure

Vad fina ni är!

Det blev lite väntan innan vi fick komma in. Men allt såg jättebra ut, ingen påverkan på tappen, bebis mådde bra och moderkakan satt i bakvägg så det var inte den som spökade. Hon kunde inte se vart blödningen kom ifrån utan sa bara att det ibland uppstår blödningar utan att man vet varför.
    Hon passade dock på att ta ett cellprov, varför vet jag inte men det kanske finns någon länk mellan cellförändringar och blödningar som hon ville kolla upp.

Känns så skönt att få se att allt var ok och skönt också att få uppföljning på tisdag när vi ska på RUL.

Sammandragningarna kunde hon inte säga mycket om mer än att det är vanligt för omföderskor. Tycker dock det är sjukt obehagligt och ska ta upp det med min läkare nästa vecka om det är något jag kan bli sjukskriven för (åtminstone deltid) i kombination med min foglossning och blödningarna.

Tack för allt ert stöd kära vänner. Så skönt att ni finns här när sånt här händer. Nu hoppas vi att det inte kommer några fler blödningar, sån onödig oro som kroppen ställer till med!

Kramar till er❤❤❤

• SmåBustroll

Så skönt att höra att allt ser bra ut acure!!!! Ok ja, sd är obehagligt. hoppas verkligen du blir sjukskriven helt eller delvis. Din och bebisens hälsa är viktigare än något jobb!!!

• SmåBustroll

Och skulle det stå. Ang sd. Sätt och räknade mina o bilen påväg till en extra koll på gyn som min bm skickat remiss på. 10 på 40 min. Hm. Irriterande!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma