• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Acure: jag har haft blödningar både denna grav som gått bra såhär långt (v 33) och förra som gick skit i vecka 22.. Jag hade åkt in utan att ringa innan och överdrivit symtomen lite, det är ju så vansinnigt stressande att inte veta!!

• acure

Lisa: ja du har så rätt, blir sjukt stressad av att inte veta. Vägrar gå och jobba förrän jag vet hur det ligger till.

Börjar jag blöda mer så ringer jag upp igen. Vet bara inte vart jag ska åka. Vanliga akuten känns ju som fel ställe och förlossningen är ju bara efter vecka 23. Gynakuten måste man väl ha tid bokad till för att få komma?

• LisaVäntar

Jag har åkt till vanliga akuten, men det är ju i Kristianstad så det är ett ganska litet sjukhus där alla "akutdelar" sitter ihop.. Bara ligg ner och ta det så lugnt du kan! Hoppas att det inte kommer mer!!

• Odetta

Acure: ring till kvinnokliniken på lasarettet! Dem har jourtider också! KRAMAR!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Dag och natt

GRATTIS Cat! Åh så härligt att höra att det har gått så bra på RUL! Heja heja! Det här kommer att gå vägen nu. Kram!! {#emotions_dlg.flower}

Acure, hoppas att det inte är något och att du får hjälp att kolla upp det!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • acure

Tack för allt stöd hörni!

Lisaväntar: inga fler blödningar tack och lov. Däremot en hel del sammandragningar som varit väldigt obehagliga. Men jag har känt sparkar av och till hela dagen så jag får vila i det och ta en dag i taget. Men jag törs inte jobba imorgon. Väntar och ser hur helgen artar sig. Tack för att du frågar. :)

• LisaVäntar

Skönt att du sluppit blöda! Ta det lugnt och strunta i jobbet så länge det känns konstigt... Håller tummarna :)

• SmåBustroll

Bra att du vilar i morgon och resten av helgen!! Ger sig inte sammandragningarna så tyckere jag du bör se till att få en koll innan helgen. Du skall inte behöva gå och oroa dig och må dåligt en hel helg!!
    Kram!

• Evve81

Acure: Jag har en lite blödning i v 20 med Herman och höll på dö kan jag säga men det gick ju bra ändå. Vet fler som haft det du har inte lyft tungt/tokigt eller nåt för de kan ju bero på det också!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma