• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Underbart, vad lättad jag blir!! :) håller tummarna för att det håller sig lugnt och att du kan få bli sjukskriven lite.. Kram!

• Cat79

Acure: Underbart!!!! Halvvägs nu, helt sjukt! Njuter verkligen nu då jag mår så bra. Kram på alla fina gravida!

• KMW

Har ni läst igenom era journaler från förra förlossningen? Vet att jag kollade igenom min strax efter förlossningen men har väl inte tänkt så mycket mer än så på det. Hittade den dock härom dagen när jag plockade fram en handväska jag inte använt på länge. Det står att Ted föddes mer eller mindre i vidöppen hjässbjudning. Det hade jag ingen aning om. Visste att han låg "lite snett" och därför var lite trög att få ut, men inte mer än så...
    Har kommit till ett läge nu när jag verkligen börjat längta efter bebis och börjat tänka mer och mer på förlossningen.
    Har ni önskemål om förlossningen som ni kanske skulle vilja göra annorlunda den här gången?
    Jag fick jättebra hjälp av edan, men kan nog tänka mig att försöka utan den här gången, i alla fall om det inte blir lika långdraget som förra gången. Då behövde jag verkligen vilan den gav, men den stannade ju också upp värkarbetet, vilket inte heller var så kul. Annars är jag rätt nöjd med förloppet sist och hoppas bara att jag får föda på samma sjukhus.

• 3 barns mamma84

Dålig jag e tittar in läser förlåt flickor jag hoppas ni alla har det braHjärta
    Jag lider av extrem trötthet ögonen går i X samband med illamående
    Tester ÄR beställda nu får vi se om dom tittar fram i postlådan imorgon längtar och längtar inte e sjukt nervös !!
    Hör av mig i morgon.
    Nu dag att sova kan verkligen inte ara uppe mer     

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • LisaVäntar

Hjälp, blir nog snitt inatt! Ligger och kniper för glatta livet, har fått 7000 olika mediciner men hon vill bestämt ut.. Mår bra, snitt pga rumpa ner.. 32+6 om en timme!

• M I M M I

Oj lusa vilken liten busa!! Tänk nu kanske ni har henne på utsidan! Håller tummarna att allt gått bra! Stor kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma