• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cjes83

Grattis Odd till ditt lyckade RUL o lille pojken! :)

Imorgon är det min tur att gå på RUL, hoppas jag också får ett bra besked om att liten mår bra :)
    Nervös som få nu..är så nära. Tänk att tiden snart är inne som man har vänta sååååå länge på ;)
    Får se hur det blir med sömnen inatt, kommer väl o drömma en massa konstigt.

• Mabaja
    sofy skrev 2010-09-07 21:11:36 följande:
    Jaaa de gör han verkligen! Jag satt me tårar i ögonen redan när dom cyklade eller om de va crosstrainer där i början, o han inte orkade. Men han såg verkligen inte ut o väga 200 kg! Långt ifrån tycker jag, och så blev ja så jääävla lessen när han berättade att han blivit mobbad, tröstätit osv.. O inte haft ngn flickvän :( Han va ju inte ful alls o herregud personligheten väger väl över ändå, enligt mig iallafall! Sen ska han ju självklart trivas me sig själv.

Åååh va spännande me final snart!! Och jävligt bra jobbat me så många kilo redan! Jisses!! Jag är imponerad av den grabben asså.
    min brorsa och Spogge tävlade om vem som skulle bli av med oskulden först när de var yngre.. Min bror förlorade! :)

Mycket som jag tror gör att han inte uppfattas som så enorm är nog hans längd, han är ju ändå 2 m lång. och sen har han spelat amerikansk fotboll i flera år!

Jag blev väldigt förvånad över vissa åsikter och tankar han delade med sig, jag trodde inte att det var så illa! Men det blir väl så, man ser inte skogen för bara träd! För mig är han ju Spogge, en vän som man accepterar och tycker om oavsett storlek. :)
  • Dag och natt
    Mamma till W skrev 2010-09-07 20:57:03 följande:
    ODD: GRATTIS, stort GRATTIS!!! Kul med lyckat rul!

Sofy: Ja han berör. Jag satt med klumpen i halsen. Ska bli kul att se 16 september när de spelar in sista avsnittet, dvs finalen i frihamnen, hur mycket Spogge lyckats gå ner... Enligt min bror var det 36 kg för några veckor sen och han siktade sig in på 20 till innan finalen. och det är bra, både första coh andra resultatet nu i september. stannar han på 36 kg är jag nöjd ändå, för han började i juli! och 50 kg på 3 månader skulle vara sjukt bra resultat!
    Jag såg avsnittet också, tycker han är jättestrong! Bra psyke - det måste han ha efter allt han hade gått igenom!
    Men det är imponerande och framförallt så kommer han ju må så mycket bättre av att inte ha lika mycket att bära på varje dag. Ja lyckas han med 50 kg på så kort tid är det riktigt bra!
  • Muffe80

Han pratade inte om tappen...

men tjejer,jag har tappat hoppet och inväntar missfall... fick en liten brun eller röd flytning i trosan nyss.... orkar inte mer

• Mabaja

Åh det känns som hela magen ska trilla av! Måste gå och lyfta upp den! :) HAHA. Känns så iaf, och så känns det som att jag har ett huvud mellan benen!

• Odetta
    Mamma till W skrev 2010-09-07 21:35:24 följande:
    Åh det känns som hela magen ska trilla av! Måste gå och lyfta upp den! :) HAHA. Känns så iaf, och så känns det som att jag har ett huvud mellan benen!
    Bebis kanske fixerar sig hihihi...snart får vi en Mabaja-bebis...trådens första då va?

*kram*
    Muffe80 skrev 2010-09-07 21:25:46 följande:

men tjejer,jag har tappat hoppet och inväntar missfall... fick en liten brun eller röd flytning i trosan nyss.... orkar inte mer
    Gumman då...nej, inte ge upp. Du är gravid tills motsatsen har bevisats...och än så länge saknas bevis....så du är gravid. Så det så! Tänker massor på dig och sänder styrka åt ditt håll !!!

*bamsemegakramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • sofy

Jag va såå sugen på thaimat idag, så vi åkte o köpte de förut.. kekade för en stund sen men fick inte behålla nånting.. :( Fyfan! Postafenet hjälpte inte såå bra ändå..

• Mabaja
    Odetta skrev 2010-09-07 21:46:46 följande:
    Bebis kanske fixerar sig hihihi...snart får vi en Mabaja-bebis...trådens första då va?

*kram*
    Jag är nr 2 i listan, skiljer en vecka mellan nr 1 och mig! :)

Tror att bebisen är fixerad, men det får jag nog veta imorgon! Ska till bm då. 36+6 är jag imorgon! :)

Försöker övertala mini på insidan att det är dags att komma ut nu! :) eller närmaste veckorna.. Inte vänta till oktober (får inte komma på bf 30/9)... haha. Får se om bebisen ställer upp på mina önskemål! haha.
  • Dag och natt

Usch jag förstår att det är jobbigt men jag håller verkligen mina tummar för att allt är bra vännen! Vi vet ju faktiskt inte vad flytningen innebär ännu eller hur? Du vet att det händer utan att det behöver vara något fel. Stor kram!
  • sugarrush

Nej men Muffe, inte tänka så! Det kan mycket väl vara en ofarlig flytning.
    Hmmmm... Du ska inte ta och göra det där ultraljudet nu på fredag, så du blir lugn och trygg igen?
    Tänker på dig *KRAM*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma