• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    sofy skrev 2010-09-08 13:29:53 följande:
    Fan va härligt!! Hoppas de går bra! :D
    Ja det ska bli lite intressant! Se om min kropp lyssnar på mig eller om den lever sitt eget liv! bebisen gör ju som den vill så den kan jag ju inte påverka. haha.
  • sugarrush
    Mamma till W skrev 2010-09-08 12:51:04 följande:

Idag blir det besök hos bm! Är näst sista inbokade. Har inte varit där på ett tag så ska bli spännande att få se mina värden. Blodtryck och hb framförallt eftersom det är de jag haft lite strul med. Har fått ta om mitt blodtryck ett par gånger, men som tur är så är det ju övertrycket som är högt för mig... Sen hb är spännande med eftersom det varit ganska dåligt men ökat på sig av sig själv. Sist uppe på hela 119!!! Så har inte käkat nå järntabletter på 1.5 månad. Så nu ska det bli riktigt spännande!

Sen ska det även bli kul att se hur jag ligger på sf-kurvan och höra hjärtslagen!

Åh vad kul! Du måste uppdatera oss!
    Måste bara säga att du har en så otroligt fin mage i magbildstråden... en riktig dröm-kula!
  • Mabaja
    sugarrush skrev 2010-09-08 13:38:30 följande:
    Åh vad kul! Du måste uppdatera oss!
    Måste bara säga att du har en så otroligt fin mage i magbildstråden... en riktig dröm-kula!
    haha tack! Jag som är så avundsjuk på så många andra i tråden, bl.a. lallans och kajsalisas.. haha. "gräset är grönare på andra sidan", är det inte så det brukar heta? :)
  • Muffe80

ok tjejer, ska försöka att inte klaga förrän fredag efter lunch. Jag känner ju på mig att något inte är som det ska.
    Men om jag börjar blöda får jag skriva här va?

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-09-08 14:09:55 följande:
    ok tjejer, ska försöka att inte klaga förrän fredag efter lunch. Jag känner ju på mig att något inte är som det ska.
    KLART du får skriva! Det är det vi är här för, att stötta och muntra upp. Skriv av dig så mycket du vill!
    *Kram*
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-08 14:09:55 följande:
    Hahaha deal! ;) Nu ska du NJUTA av att vara gravid! :D
  • sugarrush

Muffe, nu sticker det i min mage också. I livmodertrakten.

• kajsalisa
    Mamma till W skrev 2010-09-08 14:01:58 följande:
    haha tack! Jag som är så avundsjuk på så många andra i tråden, bl.a. lallans och kajsalisas.. haha. "gräset är grönare på andra sidan", är det inte så det brukar heta? :)
    Söt du e Mabaja. Jag tycker ju att du har den absolut perfekta gravidmagen. Så vill jag också se ut när jag har kommit så långt...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma