• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Underbart att höra att du mår SKIIIT Muffe!  Cool Missförstå mig rätt nu!

Sofy jag håller alla tummar för att det inte är nått farligt!! Gällande det andra så tror jag att jag anammar vinet och poolpartyn. Det lät trevligt och faktiskt ganska vetenskapligt! Cool

Kissade på min äl-sticka i morse.. och döm om min förvåning när det börjar stegra redan! *chock* Följer den trenden den brukar så harjag äl redan om ett par dar...  vi får väl se. =))

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-09-09 08:04:23 följande:
    Godmorgon mina favorittjejer!
    Imorse använde jag mitt sista CB digital som jag hade liggandes hemma... Det var väl lika bra att bli av med skiten tänkte jag, numera hyser jag ju ett stort hat mot CB digital eftersom det oroar en massa folk i onödan då veckoindikatorn så ofta visar fel. Men vet ni, efter bara en minut kom resultatet "gravid 3+" upp i rutan. Det var ju skönt ändå och jag pustade ut, det visar ju att hormonet stiger!
    Men nu tänker jag ALDRIG mer i mitt liv köpa CB digital. Detta j-a skit-test alltså....!
    Yäääähjj!!
  • sofy

Hemma igen.. tårarna ba rinner!

Hjärtat slår!!! Hinnsäcken va jättefin, hade inte sjunkit ihop alls, hon mätte mig till 7+3.. Jag säger 7+1.. Och den lilla räkan låg därinne!! Inga blödningar i eller runt livmodern, de kommer från tappen, de va nån utbuktning där som troligen orsakade blodet! Läkaren va heelt underbar o ja e så glad.. De lilla lilla hjärtat pickade på sååå fint!! Fick me mig bilder hem också :D

• Muffe80

Åh sofy, helt underbart ju!! Grattis :) Hade du sambon med dig eller åkte du själv?
    Kan du inte lägga upp en bild här? Är så nyfiken :)
    Om det går förstås

Ihhhhhh, grattis grattis!!!!!

• Muffe80

23/9 har vi tid för VUL privat. 8+3 då typ Det är ju ganska snart.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-09 09:28:04 följande:
    Åh sofy, helt underbart ju!! Grattis :) Hade du sambon med dig eller åkte du själv?
    Kan du inte lägga upp en bild här? Är så nyfiken :)
    Om det går förstås

Ihhhhhh, grattis grattis!!!!!
    Jaaaa!! Jag e lite i chock, va SÅ inställd på MF! De kom ju ut en stoor klump också.. Så ja trodde de va kört! Sambon åkte till jobbet precis innan, så ja gick upp strax efter o såg blod.. maaaassa blod! Så ja satte mej i bilen direkt o åkte in, ringde honom också men dom har deadline på bygget idag så ja sa att ja klarade mig själv. Och jaa.. de gick ju bra! Ska lägga in bilden, ska ba hämta sladden :)

Taaaack!!

Nu e ja också ett bevis på att de kan gå bra trots massa blödningar.. och klumpar!
  • sofy

Såhär såg de ut :)

Hinnsäcken e som ni ser inte ihopsjunken haha :)

• Muffe80

Häääärligt...

Men jag som inte är så bra på detta undrar då: det runda svarta, är det hinnsäcken på bild nummer ?
    Det som ser ut som en räka på bild 1, är det bebisen? HAHA

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-09 09:44:04 följande:

Häääärligt...

Men jag som inte är så bra på detta undrar då: det runda svarta, är det hinnsäcken på bild nummer ?
    Det som ser ut som en räka på bild 1, är det bebisen? HAHA

Haha första bilden e hinnsäcken, räkan o gulesäcken. Gulesäcken låg liite för räkan ;) O bild nr 2 är bara hinnsäcken :) Hon tog den för att ja skulle kunna se att den inte va ihopsjunken som vid begynnande MF ;)
  • Muffe80

Mys

Nu blev jag lite fundersam på om min säck verkligen var rund... den såg mer avlång ut... det är alltså inte bra.. hm! Dock sa inte läkaren ngt om just det. Kanske skulle tagit tiden imorgon iaf.... fan så velig man är!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma