• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    sofy skrev 2010-09-09 19:12:45 följande:
    Man tackaar! :D Haha ja den e verkligen liiiiten! 1 cm drygt.. Hahah!

Jaa herregud.. hur känns de? Nervös? Eller laddad? :D

Glad att ja har ett tag på mig o förbereda mig... Drömmer
    jag är inte nervös alls, jag vill bara att det ska sätta igång så det börjar hända nåt snart! Är så klar med att vara gravid nu! :) För tre veckor sen var det okej, nu gör det bara ont överallt och börjat samla vätska. Inte kul! Men om MAX 5 veckor är jag mamma! :)
  • kajsalisa

Amen helt ego och helt off topic, I know, men ikväll ska vi fira lite. Min australiensiske man fick sitt svenska medborgarskap idag. Känns supernice!! :)

• Odetta
    kajsalisa skrev 2010-09-09 20:05:49 följande:
    Amen helt ego och helt off topic, I know, men ikväll ska vi fira lite. Min australiensiske man fick sitt svenska medborgarskap idag. Känns supernice!! :)
    coolt! GRATTIS till er båda!

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-09-09 19:23:36 följande:
    hhaahaaa..hann inte läsa det innan jag postade. Satt väl för länge och segade innan uppdatering. :P Jaha...hade jag inte en aning om. Det är mycket man inte vet egentligen när man tänker efter. Jag ska förresten gå på fk utbildning/informations möte. Nån mer som planerat att gå eller ni kanske kan det sen tidigare graviditeter?
    Jag fick typ panik när de sa det till mig. Vadå jobbig förlossning och seg, är inte en förlossning tillräckligt jobbig.. hahaha. Nej men går nog bra..

Jag kan inte fk, vet inte ens om jag fått min sgi ändrad, jag är en aning ute i sista sekunden! :) Men tänker "allting löser sig".. Måste även fixa så mannen kan få pengar när han är hemma. haha.
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2010-09-09 20:05:49 följande:
    Underbart! Fira nu ordenligt med något gott alkoholfritt. KRAM
  • Dag och natt

Ååååååh vad mysigt Sofy!! Du gjorde mig lite rädd där när jag läste första inlägget men skönt att få läsa uppföljningen! Kram!! Solig

Och grattis till kajsalisa för de goda nyheterna om din man! Hur klarar han av miljöombytet? Cool

Önskar att jag orkade sitta och skriva mer här men jag är helt enkelt för trött för att hålla mig lika aktiv som er Flört
    Har börjat jobba nu efter sjukskrivningen trots att jag både låter och är rätt förkyld fortfarande. Är därför både trött, sliten, svullen och hungrig när jag väl kommer hem... Sen vill jag bara soooooova!! Har förresten jättesvårt att hålla hemligheten för att jag vill berätta för hela världen... har även berättat för två kollegor nu, varav den ena jobbar jag väldigt nära och den andra är assistent som jag får hjälp av ibland bara, så henne hade jag verkligen inte behövt berätta för redan nu men jag kunde inte låta bli (och så litar jag på henne)! Cool

Nä nu är det godnatt för mig, har hållt mig vaken alldeles för länge nu! Drömmer

• kajsalisa

Tack Havsklippan och Cat. Han har bott i Sverige i åtta år och haft permanent uppehållstillstånd nästan lika länge. Har bara inte fått tummen ur och ansökt om medborgarskap förrän nu...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma