• Evve81

Plus igen efter mf/ma

Telgebo: Soc kan ju knappast göra en utredning innan bebisen ens kommit eller? Förstår att du är jättebesviken på henne

Sonen ligger och sover bredvid mig och jag gillar inte hostan han har....... jag hoppas nu att han håller sig frisk tills bebisen är här!

• Evve81

Telgebo: Grattis till henne!

2barnsmamma: Jag tror att du inte vet vad du vill utan tänker att det blir som det blir.

Vi har varit ute och tvättat bilen (eller maken) så bestämde vi att vi skulle testa hur det funkar med 3 bilbarnstolar i bilen....... Nu testade vi inte med babyskyddet utan den som kommer sedan eftersom vi hade den framme nu. Det enklaste är ju om bebis sitter på en av sidorna och det testade vi först men det går väl men det blir trångt. Så nu har vi testat och sett att det går att ha en bakåtvänd och 2 framåtvända stolar i baksätet om bebis sitter i mitten. Det enda som är svårt är ju att jag och min make inte alls sitter lika när vi kör bil så vi får helt enkelt ställa in sätet efter den som kör mest. Fram till vintern är det jag eftersom maken åker moppe till jobbet men sedan får vi se. Jag hann tänka ÅH NEJ vi måste köpa ny bil men nu drar vi en lättnadens suck att det funkar att ha alla 3 bak!

• Evve81
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-15 13:13:20 följande:
    Rinde fel kom till någon marisa haha jag ska slå 0046 men det är då mobil jag ringt.
    Hur gör jag då jag ringer 08 ?
    Jag tror att du skippar första 0 så det blir bara 8. Är inte helt säker!
  • Evve81

Färnevik: Vad himla söt hon är. Skorna med såklart

Jag har varit med barnen i lekparken ikväll. Det är ju verkligen supermysigt! Tänk när bebis kommit så man blir som människa igen!

• Evve81

Safireee: Kanske är cyklingen? Jag skulle behöva cykla på jobbet på onsdag men jag är gravid i v30 så jag tror nog inte det...

Idag har jag gått in i v 30! Känns ju riktigt SKÖNT!

• Evve81

Telge: Ska du kolla kön????

Jag ska till bm nästa fredag. Blir väldigt glest mellan besöken  men men..... Då ska jag göra glukosbelastning och sedan ska man väl egentligen på koll v 28 men då var jag på spec mvc så det blir senare istället...

• Evve81

Telgebo: Magsjuka är inte farligt för bebis i magen. Jag hade en REJÄL kräksjuka i februari när jag var i v 16 och bebis tar alltid det den behöver så att säga. Blir man inte bättre på några dagar så ska man kanske söka hjälp. Krya på dig!

• Evve81

Telgebo: Jag är helt säker på att bebisen klarar sig bra när man har magsjuka. Går det inte över eller blir bättre innan helgen bör du väl kontakta läkare.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma