Plus igen efter mf/ma
Jag tycker ju att Love är fint, men det funkar så vansinnigt dåligt ur internationell synvinkel. Wilmer är också nice...
LittleJunia: GRATTIS skönt att allt gick bra! Oj tro vad sonen tänkte det är min mardröm att barnen ska behöva "vara" med.....
KajsaLIsa: Ivar har vi funderat på men det heter Agaton i andra namn. Tack för alla förslag på namn får se vad det blir i slutändan!
Sötfilur: Det är ju svårt men är han 2,5 timme bort (förmodligen kommer han nog ta sig hem MYCKET fortare) och ser till att vara nåbar hela tiden så borde det ju vara OK. OM han kan ta sig hem själv när han vill jag tror det går bra och att han kommer hinna hem om det behövs!
Odd: Sötisen!
2 barnsmamma: Grattis till Elias på namnsdagen!
Färnevik: Ja det är svårt med baciller men som sagt så finns de ju överallt så kommer någon JÄTTEFÖRKYLD behöver de kanske inte nysa på henne...... Är väl ofta så att andra och förmodligen tredje barnet får mer baciller så syskonen tar hem baciller från alla håll.
Kjaam: Svårt med det där ring och prata med din bm du kanske har lågt blodtryck? Jag har på slutet också lätt att bli yr och att det svartnar. Tidigare har jag ibland blivit så yr att jag kräkts och varit hemma från jobbet men det var inget fel då.
Sötfilur: Precis ni får se hur det känns då!
Kjaam: Ja se till att kolla dina värden. Man kan ju få järnsprutor om man inte fixar tabletter
Jag har tagit en liten promenad i dag. Till min faster det gick bra att gå dit men inte hem.... Eller det gick men jag hade ihållade magvärk och en stenhård mage när jag kom hem.
Sötfilur: Om du är orolig be om en koll med UL för att vara säker på åt vilket håll den ligger. Mina har legat med huvudet neråt men när jag fick Agaton delade jag rum med en tjej där de hade varit helt säkra på att bebisen var fixerad men när hon var fullt öppen skulle de sätta skalpelektrod och bm fick bajs på handen så det var rumpan som var fixerad. Hon blev akutsnittad. Då slipper du dessutom fundera!
Bebis har haft rally i magen ikväll. Skönt då jag tyckt den rört sig lite på slutet men det har ju mina stora också gjort. NU ska jag lägga mig. Jobbar 2 dagar till innan vi åker till fjällen på tisdag em!
Sugar: Vad härligt nu får du fokusera på graviditeten och kan lägga det gamla bakom dig för detta har förmodligen gnagt mycket!
Sofy: Åh så himla söt han är!
Imorgon åker vi på semester i 6 dagar. Datorn ska vi också ta med men jag hoppas på vackert fjällväder så vi kan vara ute mycket! Nu ser alla att jag är gravid
Är lite kul med även om jag kan fundera på hur stor magen kommer bli. Om 2 veckor ska jag på UL igen!
Sugar: STORT grattis!
Havsklippan: Grattis i förskott!
Vi är i fjällen och har det underbart skönt med kanonväder och skoteråkning! Dock har jag fått hyfsat ont i mina fogar fram. För visst finns det fogar både fram och bak??? Imorgon ska vi åka hemåt igen men dottern stannar med mormor och morfar.
Sötfilur: Lycka till!