Inlägg från: Sir Bubbalots mamma
|
-
-
telgebo skrev 2011-06-29 13:25:09 följande:och vilken dröm jag hade inatt då. Jag drömde att jag födde en liten mörkhyad tonårspojke på gatan till affären, han var väl en 14 år och inte alls vad jag hade förväntat mig att få och jag var så besviken men försökte ju älska honom för det, men jag kände bara att det kan inte vara sant och jag skulle ju få en flicka och kände mig så besviken.
Vad kommer alla sjuka drömmar ifrån?dina e iaf inte morbida som mina.. inatt drömde jag att min moster ville jag skulle möta henne i nåt köpcenter å hon hade med sig 2 avhuggna huven i icakassar som hon va tvungen att göra sig av med å polisen jaga oss..
menar va fan får man sånt i från?!?!
-
grattis Miss T!
-
E såå glad för din skull mct! Idag får du fira!!
-
hon mena Tack. de e ju bad luck att säga de när folk önskar en lycka till! :)telgebo skrev 2011-07-08 10:39:57 följande:Wow grattis MCT, tvillingar
Vad är det för T-ord du pratar om? -
sugarrush skrev 2011-07-08 10:44:03 följande:Jäklar vilket läckage jag har fått nu! En stor våt pöl på tröjan mitt för högra bröstvårtan! Såååå himla sexigt...
Dags för amningsinläggen!
haha ja de händer mig oxå! Fast konstigt nog bara på vänster bröst å bara på lördagar! hihi men ja kanske dax för inlägg ;) -
haha den e beräknad till en lördag! fast om jag ska snittas så tror jag inte de blir en lördag3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 10:46:07 följande:Bara på Lördagar hmm gissar på att din bebis kommer att födas på en lördag med
-
3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 10:48:21 följande:Näh flickor nu blir det frukost då alla är uppe sen baka en liten kaka
såklart till vår Elias och sen koka morötter som han får äta själv och hålla i (jätte mjuka) som går sönder direkt i munnen
sen testa med att ge macka till honom som han själv får plocka och stoppa i munnen
Sen blir det att snygga till honom lite och ta bild och lägga in och skriva blogg. sen slappa slappa slappa och bara mysa.
oh kaka. jag tar gärna en bit ;)Vill å vill. men jag tror inte min kropp klara av en vanlig förlossning. Har en kronisk sjukdom som kan ställa till de. Ska på förlossningsplanerings samtal på Spec MVC nu den 19de.. så får vi väl se vad dom säger!3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 10:49:23 följande:
FYFAN haha inge6t jag visste hmm men coolt
men vad vill du vill du ha snitt ?
-
Kan tänka mig att du e chockad.. att ni båda e chockade.. Men ni e såå värda detta.. kan inte tänka mig någon annan som e mer värd de...MCT79 skrev 2011-07-08 18:48:04 följande:T*** för alla grattis! Jag är lite chockad än... eller.. väldigt... gick in med inställningen att vi inte skulle få se nått hjärta och han tittade lääääääänge innan han visade hjärtslagen... sen småpratade han lite och frågade om jag hade medicinerat den här gången och pratade på om allt möjligt... jag har en skärm på väggen i min fotända så jag ser hela tiden det han ser.... plötsligt när jag tittar på skärmen klickar nått till i mig...."är det där två hinnsäckar?" "japp det är det, det var därför jag frågade om medicineringen...."
När vi gjorde vul 5+1 såg han bara en hinnsäck men det måste ha funnits två redan så sa denna läkare bara det att han inte såg den riktigt. Jag vet ju sedan tidigare att han missar en del saker så....
Iaf... enligt senaste mens är jag 6+3 idag... tvilling 1 mätte han till 6+5 och tvilling 2 till 6+4... har inga riktigt bra bilder men ska se om jag kan få in dem senare i kväll..=)
Har varit på språna hela dan så nu ska jag vila lite och umgås med sambon! Kram till er alla!
Även maken min hälsar ett stort grattis. -
maria204 skrev 2011-07-12 08:45:09 följande:Nu är vår dotter här! Det gick snabbt o bra. Ligger o tar det lugnt på bb. Skriver mer när jag kommer hem.
Grattis!! Gud va härligt!!