Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

hmm har tryckt i mig en HALV hallon paj idag!!Skäms
    Undra om maken förlåter mig för att jag åt upp allt utan han om jag blinkar lite vackert å skyller på att pyret va hungrig?!

• Sir Bubbalots mamma

Har haft världens mys morgon med pyret. Vaknade av att de va morgon gymnastik i magen. liten akrobat där inne som höll på i över 30min.. <3 <3 <3

• Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-06-07 08:50:14 följande:

Va de ingen härinne som hade några testlagrets gravstickor o skänka bort? ;) Hojta isåfall! Testade me apolivas nu på morronen igen, eller apotekets eller va dom heter.. samma som igår, svaaaagt (!!!) men ljusblått.

jag kanske har några sofy! vet dock inte var dom e sen vi flytta.. Maken som packa upp allt.. Men kan fråga han om dom när han kommer hem vid 15. hittar jag dom så hör jag av mig
  • Sir Bubbalots mamma
    acure skrev 2011-06-10 13:12:20 följande:
    *nyfiken på om sofy fått några tester i brevlådan, och hur det har gått.*
    Jo de e jag med.. maila henne igår om hon fått testen jag skicka men hon har nog inte varit online.. så man väntar med spänning..
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-06-11 19:25:46 följande:
    Sofy det var ju inte Kjaam som skickade, det var ju jag!
    .. Får se då om testerna blir starkare!
    heheh jag skicka oxå:)
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-06-15 15:54:21 följande:
    Jag har plussat...svagt... men det är bim på måndag först.... fingers crossed...
    Ohh *håller alla tummar å tår* hoppas såå att de går bra!
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-16 21:20:04 följande:

Jag lovar dig och alla här i tråden att om han skulle röra mig 1 ända gång till måste det bli ett stopp jag vet.

Men det är inte lätt jag är låst här i danmark kommer ingenstans och tro mig jag vill till sverige igen men jag kan inte.

Jag bor bara på andra sidan bron. om de skulle krisa nångång!!
  • Sir Bubbalots mamma

Jag har fortfarande mina vanliga kläder.. tycker alla mamma kläder e så tantiga å tråkiga! Men ja de börjar bli trångt nu!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma