Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

min mormor ska komma hit imån å laga rabarber paj! mmmmmm

• Sir Bubbalots mamma

nu står mormor i mitt kök å lagar rabarber paj å jag sitter i soffan å latar mig i vardagsrummet

Låter skummt 2barns..

• Sir Bubbalots mamma

ojoj leavea! spännande saker!! och du som va orolig för att dom inte skulle hitta en!

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-05-06 10:06:48 följande:
    Safireee: grattis till bebis-sparkarna! Det är så underbart att känna bebben! Själv längtar jag efter riktiga sparkar, tror att det blir mer verkligt för sambon då.

Nu har jag nog själv kommit såpass långt att jag ibland vågar tro på att det blir bebis, känns skönt! Det känns helt overkligt och fantastiskt att tänka att det faktiskt finns en riktig människa därinne, samtidigt känns det rätt läskigt och skrämmande. Kommer jag/vi fixa det här? Tänk om jag inte blir en bra mamma?
    å dom tankarna har jag med.. hade nästan en ångest attack häromdagen för just dom tankarna dök upp i skallen. men de e ganska normala tankar har jag hört..
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-05-06 10:22:10 följande:
    Ja, så är det nog.. det är ju en stor förändring i livet... det är nog normalt att vara lite nervös.

Hur är det med dig? Mår du bra?
    nån sa till mig att om man inte va orolig så va man nog inte redo att bli förälder.. :P

jo de e bra med mig! har en riktigt seg dag idag. sitter å äter frukost i soffan å kollar på criminal minds

Hur e de själv?
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-05-06 10:49:04 följande:
    Å vad skönt! Jag vill också vara hemma från jobbet!
    Jo jag mår bra, magen växer och är omöjlig att dölja Kanske skulle posta en magbild förresten!
    Ååh så härligt! jag längtar till min mage e så tydlig med!

Ja upp med en magbild

Tur de e fredag idag då;)
  • Sir Bubbalots mamma

Varför blir man så förbannat luden på magen? hela magen e helt luden ju! ser ju hur skummt ut som helst..

• Sir Bubbalots mamma

Jaa långa hårstrån e de ju med. :-P fattar inte varför

• Sir Bubbalots mamma

ojoj vilken mage.. de har gått snabbt nu ju åå så avis!! längtar med.. e i 19+0 imån å e inte så stor än...

Men har förberedt mig för att den ska växa snart.. min syrra tar studenten den 1/6 å jag har köpt en klänning som de finns utrymme för en växande mage i

• Sir Bubbalots mamma

Jo de tror jag med.. de brukar ju ta ett språng helt plötsligt. enligt min mormor å min gravida svägerska iaf..
    Där av mitt val av kläning. Den e så fin!! å den kosta bara 300kr!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma