Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Ja kajsalisa byxor måste jag nog snart ha.. har leggings nu som jag får vika ner för att kunna ha dom:P

• Sir Bubbalots mamma
    maria204 skrev 2011-06-19 09:14:58 följande:
    Inatt vaknade jag och hade en värk. Jag är söker på att det var det. Den började i ryggslutet och fortsatte fram och nedåt i livmodern. Ont! Jag blev så klart klarvaken och kollade på klockan, säker på att nästa inte skulle dröja. Ack så fel jag hade. Nu sitter jag här, dagen efter, värkfri och trött efter att ha varit vaken någon timme extra inatt. Lite sur och nedstämd också. Blä! Bröllopsdag idag, men maken sover gott... Var är rosorna? Presenterna? Nädå, jag hade inte väntat mig något, men ändå...
    jag fick mina blommor på eftermiddagen för maken ville ge mig "färska" så kanske de kommer!
  • Sir Bubbalots mamma
    maria204 skrev 2011-06-19 09:14:58 följande:
    Inatt vaknade jag och hade en värk. Jag är söker på att det var det. Den började i ryggslutet och fortsatte fram och nedåt i livmodern. Ont! Jag blev så klart klarvaken och kollade på klockan, säker på att nästa inte skulle dröja. Ack så fel jag hade. Nu sitter jag här, dagen efter, värkfri och trött efter att ha varit vaken någon timme extra inatt. Lite sur och nedstämd också. Blä! Bröllopsdag idag, men maken sover gott... Var är rosorna? Presenterna? Nädå, jag hade inte väntat mig något, men ändå...

Å grattis på bröllopsdagen.. de glömde ja ju skriva

• Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-06-19 09:28:34 följande:
    Grattis på brölllopsdagen Maria! Hjärta Här kommer blommorna! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Hörrni jag har testat idag igen.. kolla in mitt galleri!
    ojoj starkare kan de väl inte bli!!
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-06-20 13:19:30 följande:
    Orosanmälan från min handläggare på soc samt Familjerätten.

Jag blir så trött allvarligt alltså och skitledsen.
    Måste ju finnas en anledning bakom deras oro.. inte så att de gör de för att jävlas bara.. Och bara för att de har oro betyder de inte att de kommer ta ungen. krävs en del för de.. de kan ju bara vara att du får stöd saker hemma som underlättar.. försök att se de som att de kan leda till nåt positivt i stället för att bli ledsen.. saker blir bara så bra som man gör dom
  • Sir Bubbalots mamma
    Mamma till W skrev 2011-06-24 10:17:08 följande:
    Kul jul!

Foglossningen är här! Nygravid och redan foglossning!
    Usch stackare.. har oxå foglossningar. så mycket nu att jag måste sitta i rullstol.. kan knappt gå
  • Sir Bubbalots mamma
    Mamma till W skrev 2011-06-24 10:26:32 följande:
    Jag fick foglossning i v 12 förra gången... Nu har jag inte ens kommit så långt!

Men om du sitter i rulle redan nu borde du väl få en igångsättning beviljad iaf så du slipper gå vägen ut?

ush hoppas dom inte blir allt för jobbiga även om dom kom tidigt denna gången!

Jag ska ev bli snittad annars blir de nog igångsättning. ska på sånt samtal om en månad.. även om jag inte ska ha förens i oktober

• Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-24 11:34:41 följande:
    fy fy fy hoppas du slipper allt snart när det väl är dags o föda. mina kraftiga foggar försvan efter snittet ååh vad skönt det var man var likom ingen människa när man hade dom men efter oj vilken dröm.
    Nä fy man e inte människa.. jag känner mig fången i mitt eget hem. kommer ingen vart själv..spec jobbigt är de nu då min morfar e döende å vi vet inte hur länge till han e i livet. kan inte åka å hälsa på han en massa som jag vill.. får nöja mig med att ringa han varje dag istället
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-24 12:16:20 följande:
    Nä fy man e inte människa.. jag känner mig fången i mitt eget hem. kommer ingen vart själv..spec jobbigt är de nu då min morfar e döende å vi vet inte hur länge till han e i livet. kan inte åka å hälsa på han en massa som jag vill.. får nöja mig med att ringa han varje dag istället
    åh gumman vilken jobbig sitts jobbig fan jag blir tårögd du får ringa och skicka blommor och bilder om han kan se såklart och bara vänta och se hur du har det så du kanse hinner se honom innan bebisen kommer och innan han lämnar er

vi ska hälsa på han imån igen.. va där förra helgen. men de känns inte som att de e tillräckligt.. Risken e stor att han inte e här längre när pyret kommer och de gör mig ledsen.. har inte gjort annat än bölat denna veckan.. vill inte att han ska dö.. Vi har skickat bilder till han senast igår. på vår vagn som han bidrog till.. han vill känna sig delaktig i graviditeten de hjälper han säger han.. han e så stolt för pyret ska få hans namn i andra namn!

men ja livet e inte så kul just nu..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma