Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

jaha jag trodde man skulle ta dom subkutant eller intramuskulärt. nä då får nog du göra dom hos bm. eller på din vc!

Hmm hoppas den vänder sig! annars va de ju attans va alla bebisar i denna tråden vill ligga fel!

• Sir Bubbalots mamma

Tyvärr tjejer så drar jag mig ur denna tråden nu. Jag orkar inte med att de går tillbax och blir som tidigare igen.

Ni som vill hålla kontakten så finns jag både på msn å på facebook. skicka ett mail här till mig så kan ni få uppgifterna.
    Starta även en blogg igår (turligt nog) som dom som vill kan följa. Står inte så mycket i den än men de kommer. den e ju trots allt bara en dag gammal.

Önskar er alla lycka till om vi inte hörs med.
    Kram

• Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-13 12:23:58 följande:
    Telgebo jag blir så jävla trött på dig att du alltid kommer och förstör gå någon annan stanns för vi vill inte ha massa tjaffs här denna tråd är till oss gravida.
    Och jag ÄR en av dem !!
    Fick ett svagt svagt + igår idag samma sak så jag vågar inte hoppas än flickor men vi får se
    Har mensvärk så är så rädd att det inte blir något
    skulle inte skriva här men måste ju nu! GRATTIS GUMS!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-13 12:30:18 följande:
    Wooohooooooooooooooooo !!!! nu får vi se gumman vad det blir av
    klart! håller alla tummar å tår för dig de vet du!
  • Sir Bubbalots mamma

Vi har haft sex för första gången sen pyret blev till nu! De gick ok.
     Kan inte säga att jag kände någon skillnad! Vissa säger ju att de ska va skönare för man har mer blodtillförsel där nere nu..
    kändes dock att man inte gjort de på ett tag.. och maken hade svårt att slappna av för Pyret dök upp i huvet på han hela tiden :-P

• Sir Bubbalots mamma
    SoMa72 skrev 2011-05-17 09:53:46 följande:
    Det gick bra, 3 hjärtan som slår där inne...
    OHH gud så coolt!! :) Va glad jag blir!!!Skrattande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma