Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Ska be maken ta en bild på den ikväll så jag kan visa! :)

• Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-06 19:13:28 följande:
    Omöjligt jag kan inte vara gravid.
    Sambon sa idag att jag aknske är gravid men herregud vi hade sex senast hmm förra månaden.
    hey well atleast your geting some!!  
  • Sir Bubbalots mamma

jag har inte haft sex sen pyret blev till.. dvs 9jan...

• Sir Bubbalots mamma
    maria204 skrev 2011-05-06 20:22:46 följande:
    Och  jag har haft sexförbud från v.19-30. Nu när jag äntligen har kommit in i v.30 så är sexlusten som bortblåst. Stackars make...
    ja stackars våra makar!  vi e inne på v18+6 nu! jag börjar tvivla på att vi kommer ha sex överhuvetaget innan ungen kommer
  • Sir Bubbalots mamma

Åhh pyret sparka nyss ordentligt så magen guppa till.. Sååååå härligt!

• Sir Bubbalots mamma

Vilka fina namn ni har kommit fram till

Vissa människor kan inte låta bli att komma med sånna idiotiska kommentarer Sugarrush.

Vi har med redan bestämt namnen och mellannamnen. Jag föreslog båda förnamnen å min man gilla dom så de va lätt. och mellannamnen tvinga jag maken att komma med förslag till och vi va snabbt överrens.

Julia och Theo

• Sir Bubbalots mamma

Jag va lite nervös för att säga vad våra skulle heta till folk först. Inte så mycket för de dumma kommentarerna utan för att någon annan inte skulle sno mitt namn:-P har hänt förr. men de va innan jag va gravid.

Nu bryr jag mig inte. ända som jag känner i min närhet som e gravid är min svägerska och hon har helt andra namn som dom ska ha..

Mellannamnen vill vi inte säga till folk innan födslen för de kan bli sura miner över de hela i vår släkt.

• Sir Bubbalots mamma

Hulda-Li är väl fint!!  å du har rätt man ska inte bry sig om vad andra tycker.. så länge ni  e nöjda med namnet!!

hehe så kan de gå.. de e härligt att sova middag ibland:)

• Sir Bubbalots mamma
    Evve81 skrev 2011-05-09 18:42:39 följande:
    2barnsmamma: Spännande att se vad det visar.

Tack för tumhållningar.

Angående mitt TUL idag så såg det bra ut med bebis och allt sånt. Doktorn sa att TUL är helt onödigt egentligen men det är klart att vi ska kolla. Men eftersom jag ser så välmående ut och inte är direkt liten (jag är väldigt överviktig vilket inte var någon nyhet för mig) så blir det bara ett TUL till. Bebisen är redan nu 25% större än den ska vara. Han undrade om jag var säkert på graviditets längden. Så jag ska på nästa tillväxt ultraljud i v 37 och är bebis fortfarande väldigt stor då typ 4 kg så blir jag igångsatt.

Sedan frågade jag om mitt ferritinvärde som jag tog om. Förut låg det på 17 nu ligger det på 8 så jag frågade lite vad han tyckte och egentligen tyckte han inte att det gjorde nåt men eftersom min tarmdoktor tyckte redan tidigare att jag skulle ha järnsprutor så blir det så nu. Jag hoppas min bm kan ge mig dem så jag slipper åka på sjukhuset. 900kr för 5 injektioner!!!! SOm tur är har jag frikort på medicin sedan tidigare....

Någon som fått järninjektioner???
    Ojoj 25% va inte lite de! De va ju tur du fick ett då! Å att du ska på ett till! Härligt att allt va bra med bebben iaf.. mysigt att få se dom där inne.. längtar så tills mitt tul.. bara 13v dit

Du kan säkert be din bm att visa dig hur du ska ta sprutorna.. å få några nålar å sprutor hem. de har jag fått.. viserligen är de B12 jag tar men de e samma princip ju! lätt som en plätt! (å jag va regällt nål rädd innan)
  • Sir Bubbalots mamma

Pyret leker hid and seek med Stefan.. sparkar så magen guppar på mig men så fort stefan sätter handen på magen slutar de. tar han bort handen börjar de igen.. haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma