Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Lallan skrev 2010-11-19 17:22:03 följande:

Ego: Var till bm idag för koll järnvärdet hade stigit till 120 trots att jag haft svårt att få i mig tabletterna pga illamående så det kändes skönt. Sf-mått 40cm, blodtryck 136/80 ¨nånting så även det var bra. Hjärtljuden låg på 122 resp 132.

Är lite off här inne då jag fick lite panik att hinna få ordning här hemma innan bebisarna kommer

haha ja de kan verkligen komma vilken dag som hellst nu :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Odd fasen jag vill också vara nyttig. Men är det fram till kvällen kommer... Suck. Stoooora creds till dig.

• Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-11-19 22:30:47 följande:
    Taaaack! Ja, jag känner mig himlans stolt faktiskt!

Jag brukar inte ha allt för stora problem på dagen heller....men kvällarna är jag bara hopplös! Jag ÄLSKAR typ en skål med flingor, en snabb liten kladdkaka...choklad av alla slag....vad som hellst, bara det är sött typ! Så att jag klarade mig hittils sådär nyttigt är inte fy skam för mig.

Och visserligen är kvällen inte slut än...haha, man kanske ska skynda sig i säng fort så man inte hinner sabba nyttiga-dagen

*kramisar*
    så brukar jag också tänka.. idag ska jag försöka sova TIDIGT för att inte förstöra det nyttiga...
    sen är jag expert på att tänka "på måndag, då jäklar" hmm.. =)
    nu är det ju fest ikväll så då ska jag öta allt jag vill :D

men all heder till dig :)
  • Längtan efter liten

Odd. Du är ju så söt. Du, gammal? 30 är ingen ålder på en ko. Sen kan jag förstå att din kropp är lite trött , men hur konstigt är det med allt den gått igenom både psykiskt och fysiskt? Orken går upp och ner, men jag är säker på att när allt lagt sig med bebis o allt kommer din ork tillbaka. Kram

• Längtan efter liten

Min söndag blir inte speciellt händelserik. Renovering och renovering. Så jag sitter mest i soffan och surar... Ja det är en tråk-söndag. Just nu tittar jag och dottern på mora träsk oh hej å hå för kapten blå... La la la

• Längtan efter liten

Kajsa gött att höra att man inte är ensam om lite hästkrafter... Det är så mörkt och dystert också får bli en hyrfilm sen...

• Längtan efter liten

grattis på födelsedagen 2barnsmamma84 :)

• Längtan efter liten

färnevik: skönt att allt såg bra ut.. nu får du vila upp dig ordentligt...

grattis till er andra som fått lyckade ultraljud och pluss på stickan :) GREAT!!!

Ego:
    går in i vecka 22 idag.. knasigt va? om 18 veckor har vi en till bebis :)

• Längtan efter liten

havsklippan:
    Jag förstår att det känns lite ovisst just nu. Men jag tror inte att det är något tokigt alls..
    De KAN faktiskt mäta fel vid kub.
    Och nu ska ni få lite extra kontroller vilket är jätte bra...
    Försök att inte oroa dig i onödan nu..
    tänker på dig..

• Längtan efter liten

Men fvp är väl inget farligt? Det är väl bara risk flr mf om man gör det tidigare? Eller är jag ute o cyklar?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma