Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Sista dagen denna jobbhelg.skööööönt.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Sicka sötnosar

• Längtan efter liten

Röntgen: det där med halsbränna och hår kan nog stämma ganksa bra... min dotter hade "ganska" mycket hår. och jag hade ehalsbränna var och varannan dag..

• Längtan efter liten
    miraclee skrev 2010-11-16 14:46:36 följande:

Lite gnäll igen, jag vill va frisk NU! Jag orkar inte! Vaknade imorse o sprang o spydde direkt, BLOD! Hah.. min kropp mår inge vidare! :(

nej men käre barn! kräks du blod nu? herreguuud nu måste det finnas något de kan göra. jag hade ALDRIG vågat vara hemma om jag kräkts blod.. var rädd om dig.. nu måste du tänka på ditt bästa...
  • Längtan efter liten
    miraclee skrev 2010-11-16 16:24:15 följande:
    Jo, vaknade imorse - gick upp o va tvungen o kräkas, o upp kom bara slem o blod.. Och då kräktes ja inte igår heller så de är inte för ja kräkts mycke liksom, blä. Nje, men finns ju inte mycke o göra mer än o äta medicinen o hoppas de blir bättre typ.. =/
    men du får inte i dig medicinerna alls eller? eller klarade du av det igår utan att behöva spy?
  • Längtan efter liten
    miraclee skrev 2010-11-16 16:26:49 följande:
    Mjo, de har gått ok nu sen igår.. men ingen förbättring alls än, mår verkligen som ett ruttet äpple!
    usch, jag lider verkligen med dig. jag kan säga att jag INTE är avundsjuk. får nästan dligt samvete när man haft en drömgraviditet med båda barnen. det enda ndenna är att jag varit lite orolig... men aldrig mått dåligt.
    jag önskar för din skull att det snart kommer vända för dig så du kan få njuta lite...
  • Längtan efter liten
    miraclee skrev 2010-11-16 16:42:43 följande:
    Äsch, ingen idé o tycka synd om mig! ;) Alla har ju olika graviditeter o ja lyckades få en som inte är så lätt.. haha! Är dock inte förvånad ;D Men de som e bra är ju att jag inte haft ork o vara orolig sen illamåendet drog igång i början.. haha! Har nog me o försöka överleva dagarna :D

Tack för omtanken vännen.. får se om ja ringer läkarn imorn om de inte är bättre då! {#emotions_dlg.flower}

(Vilden i magen buffar för fullt nu iallafall.. mys!!!)
    jo visst är det så att alla har vi olika graviditeter. men en graviditet är något man ska få njuta av, för det är verkligen det häftigaste en kvinna får vara med om..
    Men du kanske får en underbar förlossning och ett lätthanterligt barn istället :) jag kanske får en till vilde som hans storasyster :) haha, dock hade jag en lätt förlossning också :) och hoppas på det denna gången också.

tycker allt du ska rtinga för att kolla iaf... blod är aldrig bra när de kommer uppifrån så att säga... hälsa lillknodden att buffa lite extra för sin mamma :D
  • Längtan efter liten

Ska också köpa en teutonia.

• Längtan efter liten
    kajsalisa skrev 2010-11-19 12:46:49 följande:
    Fick mail idag att min kommer nästa vecka. Sååå spännande.... :)
    vilken sort har du valt?
  • Längtan efter liten
    toksnippa skrev 2010-11-19 13:23:56 följande:
    Väntar på en Teutonia också, kommer till nästa vecka troligen
    vilken teutonia har du valt?=)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma