Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Havsklippan: lilla raringen. Förstår att det måste kännas otroligt jobbigt just nu att inte veta hur det ligger till. Jag håller tummarna att det kommer se bra ut iaf. Och om det inte gör det, kanske bebisen ändå blir livsdugligt med bara ett litet hsndikapp... Tänker på er. Stor kram.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

oj här händer det saker..
    grattis 2barnsmamma till onsdagen att se fram emot...

går in i vecka 23 imorgon.. det går snabbt (men sakta) haha... snart jul och sen nyår, sen är man inne på 2011 då bebisen kommer.. häftigt....

• Längtan efter liten

Åh kära Lallan, vad underbart. Grattis till de två underverken :) såååå glad för er skull..
    Nu längtar man extra mycket.

• Längtan efter liten

färnevik: sicka goooa bilder på sötnöte... ska också göra 3d/4d den 28 dec :)

• Längtan efter liten

Oj det var inte igår jag var här inne..
    Sitter inte vid datorn längre så missar en hel del.

Hur går det för alla? har det hänt något roligt eller tråkigt den senaste tiden?
    Kram

• Längtan efter liten

havsklippan: kommer in efter flera veckors uppehåll från dator.
    Vad tråkigt att höra det som ni nu går igenom :( kan inte beskrivas med ord hur ledsen jag är för er skull..

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-12-18 19:12:20 följande:
    åh tjejer. Jag har så himla svårt att slappna av, tänker på allt som ska fixas inför jul och allt som ska göras hit och dit. blir tom lätt stressad på jobbet om jag inte hunnit med saker.
    Har så himla svårt att varva ner även nu en lördagkväll. Fick ingen sovmorgon imorse och inte imorgon heller som jag sett fram emot.

Skulle nog vilja kunna lägga mig i soffan och inte göra ngt, men kanske blir jag mindre stressad om jag gör det jag borde, rensa en garderob, kolla julklappar etc.... Blir galen på mig själv.

Bebis borde ju känna av detta också.

En fundering, varje gång jag ätit senaste två dagarna så sparkar bebisen rejält. inte kan den känna av viss mat direkt som jag äter?
    bebisen känner ju om det är kallt eller varmt du äter :) min sparkar också när jag äter vissa saker
  • Längtan efter liten

innan jag gissar vill jag veta vilken vecka ni är i?=)

• Längtan efter liten

okej då tror jag att Björnis bebis kommer den 25/12 kl 03:47 51 cm och 3242 gram

• Längtan efter liten

Jag är också less. Orkar inte längre... Kommer söka egen lägenhet, det har gått för långt nu. Är bara så jävla rädd att mista dottern.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma