Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

hej vänner..
    hem kommen från RUL
    och ser ni vad det är?
    Nytt bf datum.. 5 april =)
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

här kommer en till. här suger den på tummen
  • Längtan efter liten
    miraclee skrev 2010-11-04 22:08:40 följande:
    Längtan;

Haha jag såg i andra tråden ;) Woops! Nu förstår ja.. ser ju likadan ut som bilden på vår grabb! Yihaa, många grabbar blir de i april alltså!

Du, jag, Odd, Smålands.. vare nån mer? ;) Skoj!!

Grattis igen!!
    haha grabbar är grejer det :)
    nu får flickorna ta för sig lite :)

är såååå glad om det blir en pojke.
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-11-05 09:39:34 följande:

Jo, det är klart att man är nyfiken men tycker det är del av spänningen på förlossningen också.

Ärligt, hade ni andra några preferenser vilket kön ni helst ville ha? Det är ju "jättefel" att önska sig sånt och väldigt tabu men kan inte låta bli att drömma om en flicka lite grann. Fast blir såklart jätteglad oavsett vad. Men vore kul att få en flicka nån gång. Usch, man FÅR inte tycka så...jag vet!

jag tänker så här... även om man vet vad det blir så är hela grejen med förlossningen att få se VEM det är inte vad det är.
    jag vet ju fortfarande inte vem det är och hur den ser ut. det är för mig det som är mest spännande. känet i sig är inte det viktigaste
  • Längtan efter liten

tack allesammans är en lycklig mamma just nu :D

nu ska jag sätta mig med dottern en sväng mellan köksrenovering och FL.. snart jobb också...
    sen när man kommer hem är det till att bänka sig framför idol :)

• Längtan efter liten

rontgen: det låter som allt löser sig bra för dig, skönt att höra.

• Längtan efter liten
    Bev skrev 2010-11-07 19:59:26 följande:
    Hej tjejer!
    Jag finns med er och läser men jag skriver sällan, finner liksom ingen ro att skriva...

Muffe: Kolla in www.lillamirakel.se de har jättefina kläder. Snabbleverans oxå!

Röntgen: Läste om eländet, tänker på dig och hoppas att det ordnar sig till det bästa. Kramar om dig!

Happiness: En liten Sofia! Vad härligt! Vad har ni sedan innan?

Ego: Jag mår bra och är TJOCK! Inte gått upp så mycket i vikt men har en mage som är rättfram och stöter i det mesta. Går in i vecka 32 idag så att det är inte så jättelänge kvar. Helt galet. Och en vild liten prick har vi oxå, lever om och busar som tusan. Vilket är fantastiskt skönt då tankarna fortfarande är i oro ibland. Hur är det för er andra har ni lyckats släppa och njuta eller är ni oxå lite oroliga?

TÄNKER PÅ ER ALLA! KRAM från Bevvan
    ååh kära bev.. tänk att du snart är i mål, helt otroooligt *:D
  • Längtan efter liten

Odd, ska du bli tv kändis? Då ska iaf jag kolla kuuuul

• Längtan efter liten

Odd: han får väl ha operationskläder så ingen känner igen honom om det är där skon klämmer B-)

• Längtan efter liten

smålandsjänta: åh vad roligt att höra ifrån dig. varje dag är verkligen guldvärda för din del...
    Och du, det kommer gå alldeles underbart :) försök att ta hand om dig så mycket du bara kan.

Övrigt: tråkigt att höra att så pass många av er mår dåligt. Det ä ringet man drömmer om när man blir gravid direkt.. Hoppas ni snart mår bra igen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma