Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Tack Odd. Jag vet att du har rätt. Med dottern gick jag upp 9.5 ocj vill egentligen inte gå upp mer. Men men just nu går det inte att göra så mycket åt saken. Ingen spis eller ugn som funkar och jag som tagit med mig lasagne från jobbet. Det får bli smörgåsar idag igen tack för att ni finns tjejer.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

God morgon vänner. Idag är jag ledig, så nu sitter jag och dottern framför tvn och äter frukost medan nalle phu är/ var på. Sen blir det matning hos ankorna. Skulle behöva fixa en del här hemma, men får se vad jag orkar med.

• Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-11-11 10:27:51 följande:
    Haha, vi har konstaterat att vi har köpt heeelt rätt vagn för oss! Dvs en terränggående. haha. Ok, lite klumpig i affärer MEN vi är aldrig i affärer typ så en terränggående vagn är skitbra. haha. kommer över både stock och sten!
    vad har ni för vagn då?
  • Längtan efter liten

Mabaja. Jag är inne på en emmaljunga city cross. Vd tror du om den?

• Längtan efter liten

Jag tycker den letherin tyget på city crossen är cool. Då finns ju den super läckra skötväskan också tänkte testköra lite någon dag. Kanske måndag.

• Längtan efter liten

det fick bli en teutonia spirit s3... nu är vi i valet och kvalet vilken färg.. min älsklingsfärg utgår 2011, hoppas det fort.f går att beställa 2010

• Längtan efter liten
    soffy83 skrev 2010-11-11 21:00:52 följande:
    Hejsan!

Är ny i tråden. Plussade i tisdags, 5 veckor efter mitt senaste missfall. Nu hoppas jag på att få stanna kvar i tråden Glad
    välkommen och stooort grattis till plusset :D
  • Längtan efter liten

Nu blir det att jobba 11 timmar idag 10 imorgon och 10 på söndag. Kommer väl tillbaka dödstrött till tråden

• Längtan efter liten

Vi är inte 100% eniga om namn tyvärr. Men det går mot rätt håll.

• Längtan efter liten

Evsi: så otroligt ledsen för er skull. Hoppas ni får hjälp snabbt. Stor kram från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma