Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-02-25 17:30:02 följande:
    Grattis Telgebo!
    Skönt med ett så starkt streck! Nu går det säkert jättebra!
    Tack, ja ingen tvekan här ser nästan ut som ett lodrät streck bara för det vågräta är väldigt blekt i jämförelse

Så starkt kan det väl inte bli om ett MA är på gång eller hur? Symtomen har ju kommit tillbaka nu, varit saknade hela veckan så nu är jag glad hur man nu kan vara flad över onda bröst, illamående, att vara frusen, sova skitkasst, drömma rörigt som fan, vakna supertidigt mitt i ottan och vara trög i magen.
    Gravid v.5+5 BF 24/10
  • telgebo
    färnik skrev 2011-02-25 18:24:50 följande:
    Det var väl inte så lämpligt för en höggravid, med tanke på skaderisken. Ofta flyger man ju ngn meter efter rutchbanorna och landar med en duns, riskerar att bli pååken och sådär...Glad
    Usch kom att tänka på att jag åkte ju rutchkana när jag var gravid med mitt ma och jaf landade med en hårt duns utanför rutchkanan, inte så bra men jag är helt övertygad om att mitt ma inte berodde på det men visst har jag grubblat, men eftersom alla tjejer som donatorn gett sperma till som plussat har ju fått mf/ma så det är uppenbarligen fel på sädescellerna då.
    Gravid v.5+5 BF 24/10
  • telgebo
    färnik skrev 2011-02-25 18:25:47 följande:
    Apråpå bebistofflorna, hittade en sida där de säljer några som är väldigt lika de jag gjorde igår. Skrattande Här: www.snyggtigen.se/ProductDetail.aspx?prod=910
    min dator vill inte visa andra sidor grr fattar inte vad det är med min dator idag.
    Gravid v.5+5 BF 24/10
  • telgebo

Fin vagn Sofy

Här har jag nog tappat smaksinnet, hade i 3 biga vitlöksklyftor samt jalapeno, kände ingen smak däremot luktade jalapenon apa efter ett tag så jag tog bort det.

Ska lägga mig i soffan igen och sen störtarjag nog i säng efter Let´s dance, är trött numer på kvällarna.

Gravid v.5+5 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-25 20:35:15 följande:

Nu finns lite nya bilder i mitt galleri, från denna vecka, vecka 30! Vecka 31 strax, jippie!!

Jag ser inga bilder i ditt galleri

Nu ska jag sova, natti natti
    Gravid v.5+5 BF 24/10
  • telgebo

Måste fråga er tjejer om ni känner igen detta under tidig graviditet: Jag har nu hört, inte varje kväll, men flera ggr nu som knorr inifrån magen långt ner. Inget hungerknorr utan knorr helt enkelt som att fuktigt möter tortt typ och undrarså vad detta kan va? Har inget minne att jag upplevt detta fenomen tidigare. Vet nån?

Gravid v.5+6 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-26 10:51:15 följande:
    Inget jag känner igen tyvärr..
    OK, anade väl det, är nog jag som är skum, ha ha.

Får se om jag kommer ihåg att fråga om detta hos läkare/BM, antagligen inte är så virrig och glömsk

Är inte orolig så men man blir ju nyfiken vad sjutton det är för något. Har även känt vid ett enstaka tillfälle hur det tar emot och gör smått ont när jag böjer mig framåt och flera gånger hur det gör ont när jag vänder mig liggandes, men det är nog ligamenten som håller på livmodern, men kommer det så tidigt som i v.5+?
    Gravid v.5+6 BF 24/10
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-26 10:59:22 följande:
    Vi oxå... och jag är ju faktiskt gravid tills motsatsen blivit bevisad.

Ego: Igårkväll trodde jag att det va kört. Jag fick sån otrolig smärta i bebbemagen, men det visade sig att tarmarna ville tömmas =) Tycker det var taskigt av tarmarna att göra så mycket väsen av sig och göra mig så orolig.

ps. jag blöder bara lite nu.
    Har också haft så att jag kan få ont och kort därpå så visar det sig att det är toabesök som behövs.

Skönt att blödningen minskat, hoppas det ser bra ut på nästa vul på fredag.
    Gravid v.5+6 BF 24/10
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-26 11:34:40 följande:
    Tack =)
    Jag hoppas det ser bra ut för dig oxå... vilket datum skulle du på vul?
    Jag ska på vul den 9 mars, så 11 dagar kvar, snart ensiffrigt.
    Gravid v.5+6 BF 24/10
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-26 13:43:29 följande:
    jag hade så i början av den här graviditeten. det sägs att det är tarmarna som bökar runt...
    Tack för svar, det kan nog stämma för jag har gått från väldigt lös till hård på bara några dagar.
    YlwaMarie skrev 2011-02-26 13:46:46 följande:
    Knorr innefrån, har läst att det kan upkomma i början när barnet rör på sig runt vecka 17 plus minus...
    Jag är bara i v.5+6 så det kan ju knappast vara det.
    Gravid v.5+6 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma