• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Måste bara få berätta en liten grej som hände här hemma nu ikväll... Min man börjar bli lite väl rastlös på att det aldrig kommer nån bebis så idag flippade han ut. Han var inne i badrummet för att han skulle duscha och kommer ut... Med en binda över paketet... Han måste ju testa hur det fungerar att ha binda... Sen börjar han svära och ha sig och jag frågar vad han håller på med, ja då har han satt fast bindan med klistret MOT kroppen och håret på kroppen gör så att han skriker och svär och har sig... Han förstod inte att klistret ska vara NER mot trosorna.. hahaha..

Jag fick mig ett gott skratt vill jag lova.. :) och nej, han är inte frisk nånstans! :)

• Happiness
    Mamma till W skrev 2010-10-05 20:22:51 följande:

Måste bara få berätta en liten grej som hände här hemma nu ikväll... Min man börjar bli lite väl rastlös på att det aldrig kommer nån bebis så idag flippade han ut. Han var inne i badrummet för att han skulle duscha och kommer ut... Med en binda över paketet... Han måste ju testa hur det fungerar att ha binda... Sen börjar han svära och ha sig och jag frågar vad han håller på med, ja då har han satt fast bindan med klistret MOT kroppen och håret på kroppen gör så att han skriker och svär och har sig... Han förstod inte att klistret ska vara NER mot trosorna.. hahaha..

Jag fick mig ett gott skratt vill jag lova.. :) och nej, han är inte frisk nånstans! :)

Nä men jösses. Ja man kan ju inte beskylla snoppdjuren för en överdrivet hög intelligenskvot. Haha! Sicken galning! Han fick en brasiliansk-vaxning på köpet. Haha!
  • Mabaja
    Happiness skrev 2010-10-05 20:29:20 följande:
    Nä men jösses. Ja man kan ju inte beskylla snoppdjuren för en överdrivet hög intelligenskvot. Haha! Sicken galning! Han fick en brasiliansk-vaxning på köpet. Haha!
    haha, ja litegrann iaf! Men jag fick skratta och det tyckte jag var bra! Nu är det bara tampongerna kvar, sen har han nog gått igenom allt jag har att erbjuda. haha. Undra när och hur han tänkt prova dem! HAHA.
  • rontgensyrran
    färnik skrev 2010-10-05 19:57:40 följande:
    och jag också! Skrattande
    Även du tillagd!

Hahahahahaaaaa *asg* Shit så ball!!! Min mammas vännina var med om samma sak. Var lite på lyret och de skulle ut och hon satte på sig ett trosskydd. Väl ute skulle hon gå på toaletten och märkte då att hon satt fast i troskyddet även hon på fel håll hahahahaa...det var samma väninna som hon åkte till Danmark med och de skulle ett helt tjejgäng shoppa lite där. Och sen skulle de fika. Då bad hon om ett danskt wienerbröd. Ivåra svenska ögon ett med choklad på juh. Hon i kassan sa: här är alla wienerbröd danska ;P
  • kajsalisa

Skön snubbe Mabaja!! Det blir en bild snart Röntgen, i helgen kanske...

• Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 20:31:34 följande:
    Även du tillagd!

Hahahahahaaaaa *asg* Shit så ball!!! Min mammas vännina var med om samma sak. Var lite på lyret och de skulle ut och hon satte på sig ett trosskydd. Väl ute skulle hon gå på toaletten och märkte då att hon satt fast i troskyddet även hon på fel håll hahahahaa...det var samma väninna som hon åkte till Danmark med och de skulle ett helt tjejgäng shoppa lite där. Och sen skulle de fika. Då bad hon om ett danskt wienerbröd. Ivåra svenska ögon ett med choklad på juh. Hon i kassan sa: här är alla wienerbröd danska ;P
    hahaha.. Ja sånt är roligt! Jag frågade när han ska prova tampongerna men han visste inte var han skulle sätta de nånstans, för han har ju experimenterat förut genom att fylla de med vatten! HAHa.
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2010-10-05 20:34:35 följande:
    hahaha.. Ja sånt är roligt! Jag frågade när han ska prova tampongerna men han visste inte var han skulle sätta de nånstans, för han har ju experimenterat förut genom att fylla de med vatten! HAHa.
    En vacker dag kanske du ser ett vittsnöre hänga från hans rumpa när han duschar.....Haha! Vilken liten sprattelgubbe...
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2010-10-05 20:41:15 följande:
    En vacker dag kanske du ser ett vittsnöre hänga från hans rumpa när han duschar.....Haha! Vilken liten sprattelgubbe...
    hahahaa....
  • sofy
    Röntgen; Jag vill också seee!! :D

Mabaja; HAHAHAHAHAHA!!! Min kille garvade gott här hemma..
  • rontgensyrran
    sofy skrev 2010-10-05 20:49:22 följande:
    Röntgen; Jag vill också seee!! :D

Mabaja; HAHAHAHAHAHA!!! Min kille garvade gott här hemma..
    Även du tillagd :) Förrsten ser ni även min gravidiets dagbok??? Med text som jag har skrivit och så? Inte för att jag bryr mig, men bara intressant att veta vad som visas. Det är så kul att man har skrivit anteckningar vecka för vecka så kan man se tillbaka i graviditeten, det är faktiskt mycket man glömmer med tiden.

ETT TIPS!!!! För er som använder er av graviditesdagboken här på fl. Avsluta inte graviditeten efter ni fött eller skriv in bf. Då försvinner den och allt ni har skrivit. Så skriv ut den och spara den innan. Min tjejkompis blev jättebesviken när hennes försvann.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma