• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes

Tack för din story, Mabaja! Skönt att höra att det finns fler lite "knäppa" där ute Glad

Jag blöder ju inget och har inga direkta symtom heller. Lite molvärk då och då bara. Hade du tränat på som vanligt så länge det går om du var jag? Jag har redan dragit ner på övrig träning men har ju kvar mina pass som jag leder.

• Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-10-05 16:12:11 följande:
    rontgensyrran och längtan: Nu finns ni med! :)

Längtan: Ja jag har problem med mina. de kom i v 30 när jag gått upp 2.5 kg.. Då var jag ledsen.. Nu bara växer de och växer. har tom sett att de blivit riktigt djupa vid troskanten så nu vill jag ha ut ungen så jag kanske slipper få såna djupa mörkblå/lila högre upp.
    jag fick riktigt breda och djuta precis ovanför venusberget... INTE ROLIGT. Sen är jag kläst över hela magen.., MEN de bleknar... nu är de inte alls lika stora eller färgade...
    Visst nu kommer de säkert tillbaka och blir fler. men det är det faktiskt värt :)
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

sicka fina magar ni båda har :D längtar så enormt till den stora riktiga hårda magen :D

• rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-10-05 16:24:29 följande:
    sicka fina magar ni båda har :D längtar så enormt till den stora riktiga hårda magen :D
    Tack så mycket :) Den har växt betydligt sen sista bilden. Min navel börjar jämna ut sig. Ser inte så smickrande ut med gamla piercingen :/

Mabaja: Du fick en sån där rund och fin mage tidigt. Min är mer ut i navelhöjd. Det är först nu det börjat jämna ut sig och runda till sig lite. Men samtidigt har jag ju mina 180 cm att breda ut magen på ;P
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 16:27:40 följande:
    Tack så mycket :) Den har växt betydligt sen sista bilden. Min navel börjar jämna ut sig. Ser inte så smickrande ut med gamla piercingen :/

Mabaja: Du fick en sån där rund och fin mage tidigt. Min är mer ut i navelhöjd. Det är först nu det börjat jämna ut sig och runda till sig lite. Men samtidigt har jag ju mina 180 cm att breda ut magen på ;P
    jag vet vad du menar med naveln. jag hade också piercing och min mavel är INTE vacker idag... stort ärr runt hela.. men men...
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-10-05 16:29:57 följande:
    jag vet vad du menar med naveln. jag hade också piercing och min mavel är INTE vacker idag... stort ärr runt hela.. men men...
    Jag är nog en av dem som kommer att få plopp navel. Känns som det just nu. Så min navel lär nog aldrig mer bli sig lik. Men men...bara den går in igen när bebisen tittat ut så är jag nöjd.
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 16:32:05 följande:
    Jag är nog en av dem som kommer att få plopp navel. Känns som det just nu. Så min navel lär nog aldrig mer bli sig lik. Men men...bara den går in igen när bebisen tittat ut så är jag nöjd.
    ja varför bry sig =) allt är ju för en god saks skulll, synd att det är vi som måste ta allt bara :D
  • Smålands jänta i storstaden

Jag pratade med en kompis idag om mitt RUL och vad de mätte och sånnt, på min bebis mätte hon bara lårbenet och huvudet, vilket hon mena är helt fel och att det ska mäta ALLT! Hur har de mätt på er? Jag såg ju hur hon kollade igenom hela kroppen och så att systemet fungerade med att dricka och kissa men har hon nu mätt för lite och missat IFALL det är något fel!?

• MCT79
    Mamma till W skrev 2010-10-05 15:20:02 följande:
    Jo jag har bilder. Kan lägga in dig i min "adressbok" här på familjeliv så kan du gå in och kolla alla bilderna. :)

Mycket öl var det ja, speciellt för en som inte dricker alkohol, vare sig med eller utan denna jättemage! :)

är det nån annan som vill se så hojta till så lägger jag till er! :)
    Lägg till mig... plz... vi är ju grannar... ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma