• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Alicia 72 skrev 2011-06-20 12:34:02 följande:
    Kan även rekommendera Octavia-kliniken på södermalm i stockholm. Där gjorde jag alla mina VUL och de hade då i alla fall inga väntetider att tala om.

Alicia
    Ohh bra tips! Tack!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Jag är också orolig trots starka plus.. har ett vul på tisdag för att uteslut att min grav sitter i äggledaren pga tidigare X... men sen vet jag itne.. på tisdag lär man ju som bäst kunna se en hinnsäck..
    Jag har ju fått remiss till ultragyn på danderyd för att följas sen och jag hoppas det finns en kallelse när jag kommer hem från New York! =)

Jahajaaa....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-25 12:08:49 följande:
    jag har ju inte ens fått starka plus! :( Så mycket ligger nog där med.. plus att jag inte har några direkta symptom.. Så lika bra att vara inställd att det går åt pipan.

Härligt med vul på tisdag iaf. Även om det är tidigt! Ett för att konstatera en graviditet på rätt ställe och sen ett eller flera för att konstatera att bebisen lever! Perfekt ju!
    Hoppas åt dig ändå Mabaja...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-25 12:32:24 följande:
    MCT, vet inte om du läste mitt inlägg i andra tråden, men jag fick gravid3+ när jag var på BIM+4 i den här graviditeten. Och det var ändå bara EN bebis. Så du behöver nog inte vara rädd för fyrlingar.....
    Näe jag är nog inte seriöst rädd för fyrlingar...
    Jag får inte riktigt ihop min cykel denna månad alls... äl 7/6... då borde jag ha haft bim 21/6 men att plussa på bim -6???? känns väldigt tidigt...

OH WELL!! Jag är gravid!!  :D
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-25 20:04:20 följande:
    Fan...orkar inte mer nu... Åker in till akuten nu igen med sambon... Han har varit magsjuk i två veckor och tynar bort. Läkarna hittar inget men han blir bara sämre. Jag är så orolig..!
    Nämen????  håller tummarna för att de hittar nått lättbehandlat? Har de avföringsodlat honom? Magsjuk brukar man ju inte vara i två veckor, han kan inte ha fått nån salmonella eller nån sån infektion??
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-25 21:05:10 följande:
    MCT, ja de har avföringsodlat men de hittade inget. Jag vet inte vad exakt de kollade efter då dock... Salmonella borde de väl ha kollat? Idag har han fått muskelkramper också, och han har så ont...
    Ja det hör ju till en av de vanligare odlingarna.... muskelkramper kan bero på att hans salt/vätskebalans är helt rubbad om han varit magsjuk länge... jag hoppas de tar honom kvar och kollar upp närmare? Kanske kika in i tarmen med rektoskopi eller så och se om det är nån inflammation i den? Hoppas ni får bra hjälp!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-25 21:09:50 följande:
    ok, jag kanske har lite hormoner i kroppen ändå. Sitter i pappas vardagsrum och hör hur pappas granne snackar skit om mig i köket. Så här sitter jag och tokgrinar i rummet bredvid. Jag vet inte ens vad jag har gjort för att förtjäna allt han sa...
    öhm... vad är det för idiot?! Herregud vad är det med folk?? Kan du inte säga honom ett par sanningens ord och dra därifrån??
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-25 21:45:23 följande:
    Tack MCT! Snäll du är! Ja, jag orkar inte mer, gråter av oro varje dag, det känns som om han tynar bort helt. Nu väger han typ 57 kg till hans 180 cm... Känns ju sådär.
    Oj näe det är ju verkligen inte mycket... de får väl för fasen ta honom kvar och vätska upp honom i allafall!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-25 21:53:21 följande:
    Sa bara att han kunde dra åt helvete... Skulle han säga något olämpligt och min man hör det- ja då blir det andra visor vill jag lova. Grannen har dessutom villkorligt så han kan inte göra något (han är rätt våldsam när han är onykter) så han måste verkligen hålla sig lugn.

Vi, jag och maken, har iaf bestämt hur våra midsomrar kommer se ut kommande år.. och det blir INTE mycket vistelse här hos pappa. Lunch på midsommarafton och sen träffas i Gropen. Därefter hålla oss ur vägen.

Det jag inte förstår är varför pappa inte försvarade mig utan bara svalde allt!
    Ja det kan du ju ta med honom sen, hans prio ett borde ju vara att stå upp för sin egen dotter kan man tycka......  kan han vara rädd för grannen??
    Jahajaaa....
  • MCT79

har aldrig varit så skönt att se södertälje som nu,.... fet träsmak i baken efter att ha suttit i bil sedan 17,15....

Jahajaaa....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma