• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-06-18 00:15:53 följande:
    MCT: Kan inte se ditt test men grattis
    jaha vad knäppt... jag flyttade dem från mappen "forumbilder" till en ny egen mapp, försvann det i tråden dÅ?

Fast jag ser dom fortfarande...hmm...
    Jahajaaa....
  • MCT79

Japp tog ett test men det är lika som igår... kanske förväntat med tanke på hur mkt starkare det blev från bim-4 till bm-3 ändå. =)
    Ska nog testa på måndag.. när jag har bim..=)

Jahajaaa....
  • MCT79
    kalmar brud skrev 2011-06-19 08:57:25 följande:
    Ni som testar med ÄL test? När på dagen och hur ofta?
    Jag testar alltid en gång och på morgonen... om det ser ut som det är en stegring på gång tar jag även ett på kvällen!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Grattis på brölllopsdagen Maria! Hjärta Här kommer blommorna! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Hörrni jag har testat idag igen.. kolla in mitt galleri!

Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-19 09:29:21 följande:
    Grattis på bröllopsdagen Maria! Skickar lite virtuella gratulationsblommor till dig!

Tjoho, idag är det 100 dagar kvar till BF!
    Grattis Sugar!!!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-19 09:34:27 följande:
    Vet ni jag stretschade vaden före jag la mig igår som Sugar tipsade om och inatt har jag inte haft nån vadkramp alls och inte imorse heller. Så skönt att få sova ostört.
    Gud vad skönt! Jag brukar kunna få sånadär kramper under sommaren, gissar att man svettas ut salter och vätska så kroppen kommer lite i obalans, iiinte skönt... å då är det bara en ggr nån natt då och då... kan inte föreställa mig 5 ggr!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-19 09:38:36 följande:
    Maria204: Grattis på bröllopsdagen Så du gifte dig samma dag som kronprinsessan.

MCT: Grattis till starkare plus Kan tyvärr inte se dina test då jag inte kommer in i ditt bildgalleri.
    Jag postade den i vi som väntar på plus tråden när du frågade där Telge! =)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-19 11:25:27 följande:
    MCT79 Något väntar på dig
    hihihi taaack!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Pancakes: trombyl och progesteron!
    Safiree, jag var lite yr bara! Därför jag testade så tidigt! Bim idag!

• MCT79

Det gåååår bra! Har tiggt till mig ett VUL i Sigtuna nästa tisdag. Gissningsvis 5+1 då. Enbart för att få se (förhoppningsvis) hinnsäck i livmodern så jag kan släppa tanken på nytt X. Sen åker vi till NY dan efter. VUL på Danderyd erbjöds i augusti... Ska prova ringa odenplan. Hat ju kallelse för kontrastundersökning... Kanske kan få VUL istället...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma