3 barns mamma84 skrev 2010-12-01 11:27:46 följande:
Hjälp mig flickor vad ska jag packa ner till mig bara det som e kvar då jag ''fördröjde min väska'' haha inte brottom än

tänkte jag då ..
Jag har packat ner 2 tröjer jag TROR jag han ha på mig efter haha ja en iaf hmm magen försvinner ju
Sen ett par strumpor men ska ha med 3 par iaf ..
Trosor har jag packat ner som är sköna ej så det gör ont mot snittet ''aj aj'' Sen Byxor ja jag tar mina mamma byxor mjukisar och sen köper jag något idag med sambon hmm som är sköna och stora då ??
Sen Bh 2 st eller ska jag ha mer ??
Sen bindor men har bindor där då jag ligger inne men sen vill jag ha mina o ha det bra kännsla.
Sen shampoo o balsam och hårtoffsar och lepsyl hårborste..
Block o benne och mobil sambons så och kamera och hmmm Mp3 spelar o laddare och ska se om jag kan ta med laptopp det vill jag ju ha kan inte leva utan er i minst 4 dagar
O godis hmm ja vi får se då jag inte får äta tills allt e över och när ajg fick sonen fick jag inte äta på 3 dagar !!! hade sond
Så e det något mer jag ska ha ??
Men shit gumman, ska du resa bort i en månad eller?
Våran väska kommer enbart innehålla:
-lite godis och energidryck till förlossningen
-kläder till lillebror (2 bodys + 2 byxor + 2 strumpor)
-ombyte till mannen (ny t-shirt + byxor + 2 par strumpor + 2 par kallingar)
-ombyte till mig (ny tröja + byxor + 2 par stumpor + 2 par trosor + 1 amningsbh)
-duschtvål och schampo, några bebisblöjjor, egna bindor + amningsinlägg (det där man stoppar i bhn så det inte läcker)
-kamera + laddare
-mobil + laddare
det där var nog allt faktiskt

Hade med fler grejjer förra gången som aldrig användes, så bara det absolut nödvändigaste ska med denna gången. Fast i och för sig, går allt som det ska så kommer vi åka hem dagen därpå, så vi blir ju inte kvar lika länge som du (visst blir man kvar en vecka efter snitt?)
*kramkram*