Plus igen efter mf/ma
Och nu fick du mig sugen på juice också och jag ska ju sova nu så för VERKLIGEN inte dricka juice får då kommer den åka hiss hela natten! Men jag viiiiiiiiiiiiill ha juice. Kanske ska prova sova sittande i soffan istället?!
Jag har nog inte några nojor så. Lite trist. Juice och sura saker då men eftersom halsbrännan är så illa så måste jag behärska mig. Sushi har varit en craving men det har lagt sig lite. Nu är det ingenting. Känner inte lukter så mkt starkare heller, bensin har jag alltid gillat att lukta på. Dina lukter var ju jätteroliga! haha.
I övrigt så har min man flertalet ggr tackat mig för att jag inte blivit en arg bitch under graviditeten. Jag vet inte var han hört om dessa arga gravida men nån måste ha skrämt upp honom. Haha.
Och visst är halsbränna djävulens påfund? Och visst att ungen har mycket hår om man har mycket halsbränna...jag har alltid enorm halsbränna och mina barn är typ flintskalliga när de föds!
Sushi låter gott. vet du, jag har aldrig tyckt om sushi....men konstigt nog har jag varit sugen på det nu....men inte vågat köpa det för jag brukar ju inte gilla det! Vad för sushi rekomenderar du? Tycker allt ser så konstigt ut
Och det där med att mannen är glad att man inte är ett hormon-monster, det känner jag också igen! Men vi känner faktiskt en som blev ett monster och mellan varven...när jag är lite hormonell typ...så brukar vi skojja om att "ja, jag / du är i alla fall inte som NN"
*kramkram*