• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran

ÅHHHHH spännande värre. Jag får ju hoppas på rätt kön, vikt och längd då min tid planering i går sprack! Hoppas det går kanon nu bästaste MABAJA!!!!Hjärta

• kajsalisa

Wohoooo, nu händer det grejer. Gud så spännande!

• kajsalisa

Ursäkta min okunnighet 2barnsmamma, men "normala 5500-6000 g". Du skojade när du skrev det va?! Jisses, själv har jag lite skönt naiva förhoppningar om en 3,5 kg bebis...

• 3 barns mamma84

Nu e det dags att fira mabajas bebis 101010 nu ska jag baka en kaka troligtviss har hon sin bebis
    ååååhfan vad man också vill hahahaHjärta

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-10-10 13:29:48 följande:
    Ursäkta min okunnighet 2barnsmamma, men "normala 5500-6000 g". Du skojade när du skrev det va?! Jisses, själv har jag lite skönt naiva förhoppningar om en 3,5 kg bebis...
    Hahaha det e normalt för mig se 5,8 det e ju hmm onormali men om denna är 5,500-6000g då e det normalt

Det e därför jag vill ha mitt Tul NU och inte 30/11 precis ..
    Ska till bm på tisdag få se vad hon tycker ..
  • 3 barns mamma84
    Sista magbilden v 41+2 Snitt
    Så såg min mage ut samma dag han skulle titta ut
  • Happiness
    sofy skrev 2010-10-10 13:17:11 följande:
    De trodde jag också! :( Men men.. de kommer liksom i skov. Hoppas dock att de inte blir lika illa som sist. Gah!

Hjärta
    Happiness skrev 2010-10-10 11:47:02 följande:
    Å shit nu har de alltså åkt iväg. Tjhoohooo here we go! Och jag som tippat på 23 ikväll. Vad kan man vinna? HAha Nu kommer jag vara spänfd hela dan. Hoppas nu allt går bra....nervös!
    Såg i en annan tråd sista inlägg 00.50 inatt.. så jag tror på min 07.53 bebis för henne ;) Haha! Får se vem som va närmst sen.. ;)
    Så var det för mig också. Täta skov ibörjan sen glesade de ut. För att till slut klinga av helt. Hoppas det kommer gå längre mellan skoven nu. Ibörjan mådde man ju skit varje dag sen blev det någon dag där man fick andas ut.

Hur går det med hjärtklappning och Levaxin? Har du tagit nått? Ska du snart till Spec.MVC igen?
    Nästa grej för mig är RUL:t den 21. Fram tills dess får det baske mig vara lugnt nu om inte jag får besked på måndag om UVI..men jag tror inte det livmoderspänningar har släppt.

Jag tror Mabaja håller på att kämpa nu som allra bäst nu . Håller alla tummar....hugaliga vad nervöst. Kommer bli det med alla som åker in.
  • Happiness
    2barns mamma: Jag överväger att vara sövd. Inte spinal. Men som jag skrev innan det beror på om pappan får hålla bebisen medans jag vaknar.
  • MCT79

Ohh vad spännande! Håller alla mina tummar och tår för att allt går bra och att det går så smidigt som möjligt är!

• kajsalisa

Happiness; Sakarias är fint tycker jag. Vi har Zac som ett eventuellt alternativ, men pojknamn är verkligen supersvårt. Edvard e också fint. Väldigt göteborskt... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma