• MCT79

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-06-28 17:47:35 följande:
    Hahahahha, va? Vadå tidsoptimist? Jag har hört att fina människor kommer sent? Stämmer inte de? ;)

Tsss... de är ju OSS de är synd om.. NY hade ja tackat ja till varje dag i veckan..... *mutter*

Devin önskar sig en present därifrån, han kan betala den själv säger han! ;)
    Säg åt devin att ställa sig i kö på inköpslistan! Jag kommer få tillbringa en dag med att handla åt folk....  men springer jag på nått så....

typ en raffig outset i nitar och läder... med döskallar...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-28 18:15:31 följande:
    Såg du affären jag tipsade dig om. Jag köpte MYYYYYCKET där när jag var i NY förra hösten! Värsta drömaffären!
    Japp jag såg den! Har printat en karta med den och det blir nog ett besök där!
    Lite nojjig bara... sist så gick jag och drog på ett köp av större bh... sen när jag väl gjorde det så tog det bara några dar så fick jag mitt MA... det har satt sig lite i skallen....
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-28 18:28:20 följande:
    Samma hände för mig. Jag handlade grejer och sedan så fick jag ma. Surt som fan var det. Jag gömde alla mina fina nya gravidkläder långt ner i en låda och kände mig lurad.

Men nu, när jag blev gravid igen, så var det så fantastiskt att få ta fram dem igen, när vecka 12 var passerad! Jag hade verkligen längtat efter det! Det var verkligen sååå skönt att ha lite grejer färdigshoppade när det började bli trångt, och så fin man känner sig i en gravidmage när man har lite snygga kläder som framhäver den!
    Mmm...kanske ska våga... man får ju tänka lite annorlunda nu då.. jag kommer ju få mage när det blir kallare... så jeans är kanske inte dumt... så mkt billigare ut också än här hemma..
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-28 18:36:26 följande:
    Ja, det var verkligen billigt, H&M-priser. men MYCKET roligare grejer än vad som finns på H&M här hemma. Och så får man en personal shopper (för gravida ska ju inte bära!). Och så får man juice och så har de en uppstoppad mage i provrummen som man sätter på sig under kläderna för att se hur de ser ut om ett par månader! Helfestligt!

Jag köpte två gravid-bh:ar, flera par byxor (jeansen är verkligen snygga som sjutton!), några linnen, några långärmade tunna tröjor, en drös super-enkla klänningar med knytning underbysten och så några grejer som var så vinteranpassade att jag ite använt dem en enda gång nu faktiskt. (Men dem kan jag ju alltid ge bort dem i present till vänner som blir på tjocken.)

Våga våga våga! Du vet, någon gång kommer det ju att gå vägen, och jag tror starkt på att det är just den här gången!
    Jaaa... jag ska gå dit iaf... =)
    Jahajaaa....
  • MCT79

Det här har jag knåpat ihop ikväll!

Hoppas mottagaren kommer gilla det!

Jahajaaa....
  • MCT79

Här kommer New york gnäll!! Skäms nästan.. All flottig mat gör mig illamående. Det är äckligt varmt. Det stinker piss i tunnelbanan, många luktar svett... Utöver allt är jag äckligt trött... Har köpt seaband illamåendet blev lite bättre... Men.. Jag längtar hem... :(

• MCT79

Sista dagen.. I morgon får jag åka hem... Hittade ett underbart ställe nära hotellet igår! "toss your own sallad" underbart....

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-06 08:11:20 följande:
    Jag blir knäpp. BIM-2/3 och fortfarande inget streck på testlagrets stickor.
    Luuugn.... det är inte alla som plussar före bim!

Nu är jag HEMMA!!! Har sovit tre timma och nu ska jag tving mig själv vara vaken till nio i kväll iaf... vet inte vad som är vad riktigt... graviditetströtthet eller tidsomställningen...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-05 17:17:22 följande:

När testade ni + igen efter mf???

När hade ni äl efter mf??

Jag fick + på ÄL test 19 dagar efter MF(första dagens blödning) Så nu väntar jag på BIM? Men när katten har jag BIM tro???

Jätte svårt att veta eftersom det var MF och sen ÄL... Tror vi träffade eftersom vi hade sex dagen innan ÄL utslaget

Efter mina två mf i v 5 hade jag äl som vanligt ca 2 veckor efter mf... kanske ett par dar extra.. efter MA vet  jag inte riktigt... jag fick en mens emellan (som kom 4 +3 dar efter skrapning) och sedan plussade jag vid nästa mens.

Jag skulle om jag var du utgå från att jag har bim ca 2 veckor efter plusset på äl-testet. Men det är som andra skrivit innan inte 100% säkert bevis på att ägget faktiskt släppt... men oftast är det väl så.. =)
    Sen är det långt ifrån säkert att man plussar bara för att man prickar in äl exakt med sex heller! Mycket som ska stämma!
    Jahajaaa....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma