• MCT79

Plus igen efter mf/ma

VUL i morgon.... lite nervös då.... är enligt senaste mens 6+4 i morrn... hoppas såå på att det finns ett foster nu och att hjärtat slår...
    Har mer symtom denna gången än sist med.. mått illa hela veckan i NY och brösten har ömmat varje dag sedan jag plussade... större har de blivit också... haft rejäl molvärk av och till...

Hoppas hoppas hoppas...

Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-07-07 11:05:51 följande:
    Välkommen hem igen. Jag var helt jetlagad i flera dagar efter min USA vistelse och var skittrött på dagarna och så käkade jag middag mitt i natten ett tag innan hjärnan ställde om sig
    Jaaa... vet inte vad som är jetlag och vad som är graviditet nu riktigt... sov lite över TOLV timmar i natt!!  21-09,30!! Å är trött än... sambon däremot är pigg... såhär trött var jag inte sist så jag antar att det är mkt grav också! =)
    Jahajaaa....
  • MCT79

Mmmm det kan ställa till det.... 2008 var jag med min dåvarande pojkvän till singapore/australien/fiji.. helt underbar resa på så många sätt men hemresan från fiji över Los Angeles tog 36 timmar.. och om jag minns rätt är det 12 timmars skillnad mellan här och fiji.... oj vad galet det blev.... men minns det som jobbigast typ en vecka efteråt... alltså efter att vi kom hem... fram till 10 dagar sådär... 
    Har läst att det kan ta lika många dagar att ställa om som det är timmar i tidsskillnad... så New York - Stockholm skulle ta 6 dar då.... vet inte om det stämmer..=)

Jahajaaa....
  • MCT79

Gaaah kan inte sova!! Blandning av rubbad dygnsrytm, nervositet och en sambo som fiser illa..... Haha!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-08 03:02:53 följande:
    Haha vad rolig du är mct
    Det var inte roligt alls! Han är den enda jag känner som klarar av att GASA ut en annan människa ur rummet när hon SOVER! Inte första gången han väcker mig med dom där....uääääck!!!

Tur vi har en bra soffa! Cool

Men nu är jag vaken och vi åker typ halv....pirr pirr...
    Gravid igen, nu får vi se hur långt det går!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-08 06:56:35 följande:
    Åh vad spännande. Själv försöker jag leta skäl till att få ett vul för att slippa boka privat. Tänkte ringa idag. :)
    jag har tips på ett bra skäl....."jag har ont på x sida...."
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-08 07:18:36 följande:
    Fast jag vill inte ljuga. Överläkaren i Enköping sa till mig när vi var där när jag blödde med w att vi inte skulle behöva söka privat när det finns hjälp inom "vanlig" sjukvård.
    Kör på oron och dina tidigare mf då? Det är ju ingen lögn.... det är iofs inte smärta i sidan heller...för mig. =)

Vill säga T-ordet till er alla men låter bli,... om ni förstår! Jag ska iväg direkt efter VUL men lovar att uppdatera er via mobilen! =)
  • MCT79

Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!

• MCT79

T*** för alla grattis! Jag är lite chockad än... eller.. väldigt... gick in med inställningen att vi inte skulle få se nått hjärta och han tittade lääääääänge innan han visade hjärtslagen... sen småpratade han lite och frågade om jag hade medicinerat den här gången och pratade på om allt möjligt... jag har en skärm på väggen i min fotända så jag ser hela tiden det han ser.... plötsligt när jag tittar på skärmen klickar nått till i mig...."är det där två hinnsäckar?" "japp det är det, det var därför jag frågade om medicineringen...."

När vi gjorde vul 5+1 såg han bara en hinnsäck men det måste ha funnits två redan så sa denna läkare bara det att han inte såg den riktigt. Jag vet ju sedan tidigare att han missar en del saker så....

Iaf... enligt senaste mens är jag 6+3 idag... tvilling 1 mätte han till 6+5 och tvilling 2 till 6+4... har inga riktigt bra bilder men ska se om jag kan få in dem senare i kväll..=)

Har varit på språna hela dan så nu ska jag vila lite och umgås med sambon! Kram till er alla!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma