• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-06-27 20:34:19 följande:
    Hur är det egentligen, ska man tvätta rent och kissa en skvätt innan man tar själva urinprovet? Inte fått höra att jag ska göra så men det är kanske nåt som är självklart att man gör så att man därför inte informerar om det.
    Ähh, kissa lite, ta provet i mittstråle, kissa klart... =)
    Mamma till W skrev 2011-06-27 20:31:22 följande:
    Haha, du vet inte var du hör hemma! JAG vet inte var jag hör hemma! :) Wilda är så mycket äldre än andra att jag inte kan dela erfarenheter så jag känner mig inte hemma i barntråden. Jag har inte fått något mf efter W så jag passar inte i den här tråden heller...

Du och jag kanske ska starta en "mittemellan-tråd"? =)
    Jamen det kanske inte är nån dum idé! "Vi som siktar på skottdagen efter mf/MA!"  hahah!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Safireee skrev 2011-06-28 09:03:06 följande:
    Ja, känner igen den känslan! Obestämd

MTC och Mabaja: Tycker att ni ska vara kvar hos oss! Det är kul med lite nygravida i tråden och annars kommer ju tråden dö ut allt eftersom alla ploppar i sommar/höst. Jag och Telgebo kommer sitta här själva i mitten av oktober...och sen blir det tyst... Näe, ni får allt vara kvar! Solig
    OKej då stannar jag! Solig
    Idag kl 13 har jag ett "utesluta graviditet i äggledaren VUL inför resa till stora dyra sjukvårdsstaden".... Vi hoppas allt är bra, men det är det såklart. Allt annat är otänkbart...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-28 09:33:17 följande:
    Två veckor fick jag vara gravid innan första rosa på pappret dök upp! Nu får vi se om det kommer mer.:(
    neej nej nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! 
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-28 10:02:49 följande:
    Jag hade ju en del rosa med Wilda med så helt oförberedd är jag ju inte. Nu hoppas jag att det beror på gårdagens sexande (min man har haft en veckas semester och då blir man ju pilsk)...
    Sex? Men kvinna.... håller du på med sånt? Cool Då hoppas vi på sköra slemhinnor vilket kanske inte är helt otänkbart!
    Jahajaaa....
  • MCT79

"jag bara låg där!"   ???   Cool

Hhahaha! Oh well... hoppas det är förklaringen! Med så starka plus borde det väl vara så!

Jahajaaa....
  • MCT79

Hello! En fin hinnsäck motsvarande ca 5+5! ägget släppte från vänster sida!
    5+5 lät ju bra men han sa det kan vara mindre för hinnsäcken är inte lika tillförlitlig att mäta som fostret!
    Nu kan jag njuta av New York!

• MCT79

Sugar KRÄV att de lägger in honom och provar vätska upp honom ändå!! Ibland kan kroppen bli helt knäpp efter en rejäl magsjuka... det är som att den inte orkar ta emot någon näring och därför stöter bort allting! Ibland kan lite näring intravenös vara det som vänder skutan!!

Jahajaaa....
  • MCT79
    Labolinas skrev 2011-06-28 13:27:22 följande:
    Hej tjejer! Vet att det är OT från er tråd, men hade nyligen ett ma i v 10. Haft en mens emellan, nu är mens nr 2 sen, men inte fått + ännu med cb digital...Nu undrar jag bara hur lång tid det tog för er att bli gravida igen efter ma:t? & om era kroppar "krånglade" mycket efteråt? Tacksam för svar!
    Hej Angelina, jag hade en mens emellan och plussade sen... Hoppas du får ett fint plus snart!
    Jahajaaa....
  • MCT79

*skvallrar lite till Mabaja om att sofy är tidsoptimist...*

Era nötter... träffas när jag åker till New York.... ack ack ack.... stackars mig.... eller? *flinar*

Jahajaaa....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma