• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Pancakes skrev 2010-10-14 08:29:12 följande:
    Ja, visst är det så! jag har några småsymtom men bortförklarar allt med att det säkert beror på nåt annat.

Lycka till på ditt VUL idag! Uppdatera oss sen!
    Hahaha, de gör jag fortfarande ibland ;) Mår jag illa "tror" jag de är magsjuka, är jag trött har jag sovit för lite (fast jag sover hela tiden haha) jadu.. ;)
  • sofy
    Mallanis;

Lycka till idag!! :) Uppdatera sen!
  • kajsalisa
    Happiness skrev 2010-10-13 22:38:18 följande:
    Ok så 19 procent ingår i de tyska priserna men att de lägger på 6 procent för att de ska till Sverige? Haha har jag fatttat rätt?
    Tror att det är så... Cool
  • Muffe80

Håller också tummarna för Mallanis!!! Spännande.

Vi har inskrivning imorgon, ska bli skoj faktiskt

Känner mig så himla ego hela tiden, tycker mest synd om mig själv hela tiden haha!
    Nu är jag så himla ynklig när jag sitter på jobbet och mår skitilla.... fan, släpper det inte snart???

• Mabaja

haha lite utanför ämnet men måste bara berätta en sak.

fick nyss ett mail från redaktören för programmet agenda på svt. han hade sett att jag känner en person de söker. och då hittar de det i min blogg. personen de söker är mattias spogardh som var med i svenska biggest loser. så var bara för mig att ringa min bror för att få tag i numret, har inte det senaste han bytt till. :)

• rontgensyrran
    Mamma till W skrev 2010-10-14 10:42:21 följande:
    haha lite utanför ämnet men måste bara berätta en sak.

fick nyss ett mail från redaktören för programmet agenda på svt. han hade sett att jag känner en person de söker. och då hittar de det i min blogg. personen de söker är mattias spogardh som var med i svenska biggest loser. så var bara för mig att ringa min bror för att få tag i numret, har inte det senaste han bytt till. :)
    Shit vad sjukt! De kan kolla upp vad som helst på nätet egentligen. Det är lite skrämmande, tänk innan internet vad anonyma vi alla var?
  • Happiness

Hello ladies...ja ni förstår jag är överlycklg just nu. Har precis kommit hem fråbn Sahlgrenska och punktionen . Är glad och tacksam över att det är över. Hade kletat på 5 g Emla och jag kan lova för att det var tur jag gjorde det. Vill inte veta hur ont det hade gjort utan. Haha! Men det givk bra tack vare krämen. Han gjorde 6 instick (6 prover) : Innan han började sa jag att detta absolut inte var min idé och jag tyckte tanken om att utföra detta var helt onödig. Då bara han garvade. Sen kände han på skölkörteln och sa att det var något på höger sida. Jaha!

har bokat upp en tel.tid. till med.läk den 8 nov Ska bli spännande att se om de hittar något. Förhoppningsvis inte. Sja jag vara helt ärlig så vet jag inte rikigt vad de tittar efter. Stod misstänkt thyroidit på remissen så det är väl för att kolla om jag har någon kronisk inflammation i sköldkörteln och det i sin tur förklarar Hypon.

Rontgen vet du något om detta?

Är glad för att det är över och för att jag inte klämde sönder sjuksköterskans fingrar

Ska till Aurora nästa vecka. Men vet ni vart jag skrivit in det i kalendern...Haha. Snacka om snurrig...nu på söndag kl.8.00. Someting is wrong. Vette katten hur jag ska få tag på dem idag då telefonerna är stängda. Ja ibland gör man det inte lätt för sig.... Nu ska jag och sonen iväg och besiktiga bilen. Kram!

• Smålands jänta i storstaden

Åh vad jag är glad att ni pratar om Teutonia! Älskar deras vagnar men jag vet ju inte alls vilken vi ska ha.... Sambon är så inne på en Bugaboo men jag gilla Teutonias vagnar jättemycket! Var nere och drog lite i vagnar på babyproffsen igår men det kändes så konstigt... Det var bara jag och sambon i hela butiken med 5 personal, blev lite utstirrade så vi tittade snabbt uttan att känna och gick igen. får nog åka ner en dag då det är mer folk! haha snacka om problem Drömmer

Igår låg jag på soffan med båda händerna på magen fick riktiga sparkar på båda händerna! han körde verkligen ett träningspass i min mage! så härligt att verkligen känna honom på utsidan nu oxå!

• Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-14 12:07:56 följande:
    Åh vad jag är glad att ni pratar om Teutonia! Älskar deras vagnar men jag vet ju inte alls vilken vi ska ha.... Sambon är så inne på en Bugaboo men jag gilla Teutonias vagnar jättemycket! Var nere och drog lite i vagnar på babyproffsen igår men det kändes så konstigt... Det var bara jag och sambon i hela butiken med 5 personal, blev lite utstirrade så vi tittade snabbt uttan att känna och gick igen. får nog åka ner en dag då det är mer folk! haha snacka om problem Drömmer

Igår låg jag på soffan med båda händerna på magen fick riktiga sparkar på båda händerna! han körde verkligen ett träningspass i min mage! så härligt att verkligen känna honom på utsidan nu oxå!
    Nä men då passar jag på att slå ett slag för "beyou" vagnen. Den påminner väldigt mycket om Buggan. Tycker den ser så fin ut. Gå in på Teutonias hemsida och kolla. Det som är roligt är ju att de har ett så stort färgval också på tygerna. Fattat det som den kommer ut i feb.2011. Och vad skulle passa bättre? Säg vad du tycker om den. Vill så gärna veta vad den väger . Den tekniks abeskrivningen har de inte skrivit ut än, men den kommer väl.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma